25 lipca 2015

Manicure hybrydowy Semilac Biscuit 032 & Sweet Pink 003 - gradient + stemple


Ostatnio pokazywałam Wam piękny w swej prostocie manicure hybrydowy z wykorzystaniem Semilac'a w kolorze Biscuit wraz z gradientem na palcu serdecznym i kciuku z połączenia koloru Biscuit 032 i Sweet Pink 003. To zdobienie możecie zobaczyć w tym poście > KLIK <. Po kilku dniach postanowiłam trochę podrasować ten manicure, a efekty pokazuję Wam pod spodem.  


Od początku czegoś mi brakowało w tej hybrydzie. Dokładnie nie wiedziałam czego. Po kilku dniach stwierdziłam, że brakuje mi tu odbitych stempli. Stemple w białym kolorze dopełniają całość. Taka mała zmiana a jakie robi wrażenie! Przykuwa spojrzenia ;) Warto czasem pobawić się i poeksperymentować bo można stworzyć coś naprawdę niesamowitego!

Stemple odbiłam zwykłym białym lakierem na odtłuszczoną płytkę paznokcia. Po wyschnięciu lakieru pomalowałam paznokcie topem i utwardziłam w lampie. Płytkę do stemplowania kupiłam na ebay'u.

Zdjęcia wykonane zostały z lampą i bez lampy błyskowej dla lepszego pokazania jak prezentuje się zdobienie w różnych warunkach ;)
















Podoba Wam się to urozmaicenie? 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz pytania? Podobał Ci się post? Zostaw komentarz :)