3 stycznia 2016

Grudniowe nowości w mojej kosmetyczce



Witam Was wszystkich w Nowym Roku. Rok ten, zacznę postem o moich nowościach kosmetycznych z ubiegłego miesiąca. Wiele produktów kupiłam w Dniu Darmowej Dostawy. Tak naprawdę wiedząc, że ten dzień się zbliża, przełożyłam parę zamówień na później, oszczędzając przy tym na przesyłkach. Kilka rzeczy nie udało mi się kupić, ze względu na duże zainteresowanie, ale zastąpiłam je innymi. I nie żałuje! Zobaczcie co trafiło do mojego koszyka.



Top i lakier hybrydowy Semilac od Diamond Cosmetics

Wykonując manicure hybrydowy najwięcej zużywa się bazy oraz topu. Bazę jeszcze mam ale top, który wykańcza manicure hybrydowy z połyskiem był już na wyczerpaniu. Dlatego postanowiłam zamówić nowy, chociaż mam jeszcze jeden, tyle, że matowy :)


diamond cosmetics strong white 001 top semilac
  _________________________________________________________________________________


Lakier do paznokci od Diamond Cosmetics

Diamond Cosmetics wypuścił niedawno nowe, zwykłe lakiery do paznokci. W ramach promocji (o której wspominałam Wam w tym poście > KLIK <) można było dostać taki lakier przy zamówieniu w gratisie. Lakiery były losowo wybierane a kolor, który do mnie trafił to 030 Dark Chocolate. Oczywiście lakiery mają swoje odpowiedniki lakierów hybrydowych i przyznam, że już się zastanawiałam czy nie kupić sobie takiej hybrydki :)


lakier do paznokci 030 dark chocolate diamond cosmetics
  _________________________________________________________________________________


Lakiery do paznokci Astor Perfect Stay

Lakiery te zamówiłam na e-zebra i wcale nie miałam zamiaru ich kupować. Upatrzony lakier niestety został wykupiony, więc w poszukiwaniu innego trafiłam właśnie na tą serię. Są piękne! Świetnie kryją, szybko zasychają, a co najbardziej mi się w nich podoba to satynowo-matowe wykończenie. Manicure z ich wykonaniem na pewno pojawi się niedługo na blogu. Kolory jakie wybrałam to 612 Devil In Me oraz 609 Fire Up!  


astor 612 devil in me 609 fire up!
_________________________________________________________________________________


Baza pod cienie Essence I Love Stage

Słyszałam wiele pozytywnych recenzji na temat tego produktu. Już zdążyłam bazę przetestować i mogę śmiało Wam ją polecić. Warto ją wypróbować patrząc chociażby na cenę. Ze mną na pewno zostanie na dłużej i myślę, że pojawi się także jej recenzja na blogu.


essence eyeshadow base
essence i love stage eyeshadow base
 _________________________________________________________________________________


Kredka do brwi Catrice

Z tej firmy używam cieni do brwi i uważam, że są godne uwagi. Brakowało mi produktu do narysowania cienkiej linii tuż przy końcówce brwi, dlatego zdecydowałam się na tą kredkę. Kolor idealnie pasuje do paletki a twardość samej kredki jest dobra.


kredka bo brwi
_________________________________________________________________________________


Maska do włosów Ziaja kozie mleko

Jest to maska intensywnie kondycjonująca z keratyną. Od tygodnia testuję tą maskę, aby szybko zrobić dla Was recenzję. Co mogę o niej powiedzieć? Uwielbiam całą linię 'kozie mleko', dlatego zapach przypadł mi do gustu :) Maska jest dosyć gęsta, przez co nie trzeba jej dużo nakładać na włosy. A o jej działaniu dowiecie się już za niedługo :)  
  

ziaja maska do włosów
_________________________________________________________________________________


Pędzelki do zdobień od Neo Nail

Z kupnem pędzelków do zdobień długo zwlekałam. Mój stary, wysłużony pędzelek nie nadaje się już do niczego. Przez niego musiałam nauczyć się wykonywać zdobienia sondą (tak, da się). Teraz muszę się odzwyczaić i znowu zacząć bawić się pędzelkami :)  


pędzelki do zdobień neo nail
_________________________________________________________________________________


Woda perfumowana Avon Rare Pearls

Magnolia, drewno różane i sandałowiec – ta nuta zapachowa nigdy mi się nie znudzi. Woda perfumowana zmieniła ostatnio trochę buteleczkę, która z wyglądu nie przypadła mi do gustu. Stara bardziej mi się podobała :) Ale zapach na szczęście ten sam.


avon
avon perfumy
_________________________________________________________________________________


To już tyle moich kosmetycznych nowości z grudnia. Jeśli podobał Ci się mój post, zapraszam Cię do polubienia mojego blogowego Facebooka. Będziesz wtedy na bieżąco z postami. 
A Wy, skorzystaliście z Dnia Darmowej Dostawy?




Jeśli jesteście ciekawi moich listopadowych nowości kosmetycznych to zapraszam na tego posta >KLIK <. A jak spodobał Ci się mój manicure i nie wiesz co to za lakier do paznokci to zapraszam na tego posta > KLIK <.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz pytania? Podobał Ci się post? Zostaw komentarz :)