16 grudnia 2015

Manicure hybrydowy Semilac Amazon Forest 080




Dzisiaj dla odmiany post z manicure hybrydowym. Od razu po otworzeniu paczki od kuriera i sprawdzeniu nowych kolorów odkręcając buteleczki, wiedziałam, że kolor Amazon Forest wykorzystam w okresie świątecznym. Głęboka zieleń z delikatnie migoczącym shimmerem kojarzy mi się właśnie z tym okresem. Pierwotnie manicure ten, miał być dopełniony zdobieniem. Do tej pory bije się z myślami czy zasłaniać tak pięknie błyszczącą zieleń czy nie. Czas pokaże ;)



Lakier hybrydowy to oczywiście Semilac w kolorze 080 Amazon Forest. Ten piękny lakier zamknięty jest w 7 ml czarnej buteleczce. Kolor, jak wyżej zdążyłam już napisać jest z shimmerem. Do pełnego krycia wystarczą dwie warstwy.


Jak już zdążyłyście zauważyć skróciłam swoje paznokcie do zera. Po poprzednim przedłużaniu hardem (Semi Hardi Milk) postanowiłam dać swoim paznokciom odpocząć. Jest różnica w długości, prawda? Jeśli jesteście ciekawe mojego poprzedniego zdobienia na hybrydzie to zapraszam do tego posta > KLIK <.


Podoba Ci się mój post? Chcesz być z nimi na bieżąco? Polub mojego Facebooka :)



manicure hybrydowy semilac
manicure hybrydowy
semilac kolor zielony
lakiery hybrydowe semilac



PS  Na stronie semilac.pl, do każdego zamówienia dołączany jest lakier do paznokci (nowość) oczywiście do wyczerpania zapasów. Ja swoje zamówienie już otrzymałam, a wraz z nim gratis lakier losowo wybrany oraz czekoladki, smycz i magazyn Semilac World. Dodatkowo za zakupy powyżej 50 zł dostawa kurierem gratis! Idealna okazja na zakupy ;)  

2 komentarze:

Masz pytania? Podobał Ci się post? Zostaw komentarz :)