28 grudnia 2015

Silver Liquid Metal Nail Polish od Claire's- srebrny lakier holograficzny


claire's liquid metal nail polish

Święta, święta i po świętach. Czas spędzony w rodzinnym gronie w tej magicznej atmosferze zdecydowanie za szybko minął. Niebawem Sylwester, a to kolejny powód do świętowania. Gdyby nie odpalane fajerwerki tuż po świętach, nie czułabym, że Nowy Rok zbliża się do nas wielkimi krokami. Tęskno mi do świąt i sylwestra ze śniegiem po pachy. Może to zabrzmi trochę dziecinnie, ale uwielbiam oglądać spadające płatki śniegu! Biel za oknem zawsze poprawia mi samopoczucie, a spadający śnieg napędza do działania. Naprawdę! Oczywiście znowu zaczęłam się rozpisywać nie na temat. Wróćmy już do tego Sylwestra :) Przychodzę do Was z moją paznokciową propozycją na ten dzień. Manicure holograficzny! Tak, holo na paznokciach wygląda obłędnie i do tego idealnie pasuje na ten dzień.


Lakier kupiłam w sklepie Claire's i kosztował 27 zł. Silver Liquid Metal Nail Polish to srebrny lakier holograficzny, zamknięty w 10 ml białej buteleczce z wygodnym pędzelkiem. Jest bardzo płynny, przez co wystarczy niewielka ilość do pokrycia paznokcia. Do całkowitego krycia potrzeba jednak kilku warstw. Ja położyłam najpierw jasną bazę na paznokcie, a potem 3 cieniutkie warstwy lakieru. Czas schnięcia jest obłędnie szybki. Na opakowaniu nie ma żadnej wzmianki, że jest to lakier holograficzny i trzeba sugerować się białym opakowaniem. Przed malowaniem paznokci warto dobrze wstrząsnąć buteleczką. Ja za pierwszym razem zapomniałam i efekt holograficzny był prawie niewidoczny ;)


Jeśli chcesz być na bieżąco z postami, nowościami to zapraszam do polubienia mojego fanpage na Facebooku :) 




claire's
claire's lakier do paznokci
silver liquid metal nail polish
claire's silver liquid metal
silver liquid metal nail polish
claire's lakiery do paznokci
srebrny lakier holograficzny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz pytania? Podobał Ci się post? Zostaw komentarz :)