1 marca 2017

Manicure hybrydowy - Cosmetics Zone 033 & 003 - Marble Nails + Sharm Effect


marmurkowe paznokcie hybrydowe


Wykorzystanie metody Sharm Effect do zdobienia paznokci planowałam już od jakiegoś czasu. Największa ilość stylizacji pojawiająca się w sieci przedstawia 'rozlane' róże. Kwiatowy motyw pojawił się jednak ostatnio na moich paznokciach > KLIK TUTAJ <, dlatego postanowiłam wykorzystać tą metodę do innego, równie ciekawego zdobienia. Mowa tutaj o Marble Nails – czyli paznokciach stylizowanych na wzór marmuru. Mam nadzieję, że moje paznokcie choć trochę przypominają tą skałę. Zapraszam na dalszą część posta.



Do zdobienia użyłam lakierów hybrydowych Cosmetics Zone. Jestem w nich zakochana, dlatego odsyłam Was również do recenzji tych hybryd > KLIK TUTAJ <. Użyłam 2 podstawowych kolorów: czarnego Black Cat 033 i białego Intense White 003. Oczywiście robiłam jeszcze różne kombinacje z tych dwóch kolorów, tak aby uzyskać różne odcienie szarości. Całość pokryłam matowym topem.



Jestem na:



          



Sharm Effect Marble Nails
Cosmetics Zone opinia
lakiery hybrydowe cosmetics zone
Inspiracje paznokciowe marble nails, sharm effect
Cosmetics Zone lakiery hybrydowe opinia recenzja



Moje inne stylizacje:


          

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz pytania? Podobał Ci się post? Zostaw komentarz :)