20 sierpnia 2016

Manicure hybrydowy - Cosmetics Zone 017, 014, PST 4 & Semilac 130 + miedziane płatki metaliczne


Semilac Sleeping Beauty 130

Większość wykonywanych przeze mnie zdobień jest ściśle zaplanowana. Najpierw szkicuje wszystko na wzorniku, a potem odwzorowuje zdobienie na paznokciach. Zdarza się jednak i tak, że podczas malowania moja koncepcja ulega małej zmianie. Przy tym zdobieniu było jednak zupełnie inaczej. Wiedziałam tylko, że chce wykorzystać płatki metaliczne w kolorze miedzianym. To wystarczyło. Dobrałam odpowiednie kolory pasujące do miedzi, a zdobienie wymyśliłam na szybko podczas malowania paznokci. Moim zdaniem wszystko idealnie ze sobą współgra. A Ty jak uważasz?



Dzisiejszy manicure wykonałam w większości lakierami firmy Cosmetics Zone. Ostatnio zrecenzowałam nawet te produkty, a moją opinię możecie przeczytać tutaj > KLIK <. Dziś postawiłam na trzy odcienie koloru brązowego: Bright Eggplant 017, Dusty Pink PST 4 oraz Indian Roses 014. Do tego dodałam mleczno-brzoskwiniowy lakier Semilac Sleeping Beauty 130 oraz miedziane płatki, które dopełniają całość. Teraz trwa moda na wszelkie chromy i złotka, dlatego postanowiłam spróbować wykorzystać do paznokci płatki metaliczne przeznaczone głównie dla osób zajmujących się decoupage'm. Już teraz mogę Wam zdradzić, że przy dobrej aplikacji wytrzymują 14 dni na paznokciach. Zamierzam poświęcić im osobny wpis, dlatego dzisiaj już więcej nic nie zdradzę :)



Jestem na:


   


hybryda Cosmetics Zone, Semilac
Cosmetics Zone 017 Bright Eggplant, 014 Indian Roses, PST4 Dusty Pink
lakiery hybrydowe Semilac, Cosmetics Zone
miedziane płatki metaliczne
hybrid gold nails



Moje inne zdobienia na hybrydzie:


    

2 komentarze:

  1. piękne zdobienie i jeszcze mój ulubiony semilacowy kolorek <3 bardzo wakacyjnie!

    OdpowiedzUsuń

Masz pytania? Podobał Ci się post? Zostaw komentarz :)