16 sierpnia 2016

RECENZJA - Lakiery hybrydowe Cosmetics Zone


hybrydy Cosmetics Zone

Jako miłośniczka manicure hybrydowego długo byłam wierna jednej firmie. Po czasie zaczęłam jednak rozglądać się za nową marką do wypróbowania, oczywiście w jak najlepszej cenie. W moje ręce wpadły lakiery hybrydowe Cosmetics Zone i przepadłam. Tanie, świetnie kryjące, rzadkie i dobrze poziomujące się lakiery zyskały miano 'moich ulubionych'. Pomału poszerzam swoją kolekcję lakierów tej firmy, trochę tez już przetestowałam dlatego stwierdziłam, że czas najwyższy na recenzję tych hybryd na moim blogu. Zapraszam na dalszą część posta.
 


Lakiery hybrydowe Cosmetics Zone:

Kolorowe lakiery hybrydowe firmy Cosmetics Zone zamknięte są w wygodnej, czarnej buteleczce o pojemności 7 lub 15 ml. Mają wygodne pędzelki, które jak dla mnie, mogłyby być lepiej wyprofilowane. W mniejszej wersji trafił mi się lakier, w którym włosie pędzelka dziwnie się skręca. Przez ten pędzelek przy malowaniu muszę się bardziej skupić by ładnie dojechać do skórek nie zalewając ich przy okazji. Lakiery CZ należą do grupy rzadkich hybryd, dzięki temu malowane warstwy są cieńsze. Cały manicure wygląda po zakończeniu bardzo naturalnie. Lakiery mimo tego, że są rzadkie nie spływają na boki a ponadto cudownie się poziomują. Kolory są dobrze napigmentowane, choć po otwarciu buteleczki wcale na takie nie wyglądają. Do pełnego krycia potrzebują dwóch warstw, jedynie jasne kolory potrzebują 3 warstw, a neony białego podkładu. Przy wykonywaniu zdobień często nakładam po kropli hybrydy na szkiełko zegarkowe by np. wykonać zdobienie precyzyjnym cienkim pędzelkiem. Tak jak inne hybrydy nie zmieniają swojej konsystencji, tak lakiery hybrydowe CZ po dłuższym kontakcie z powietrzem gęstnieją. Przy zwykłym malowaniu nie zauważyłam tego, także nie ma się czego obawiać.



Utwardzanie, pojemność, cena, czas przydatności do użycia po otwarciu lakierów:

Lakiery hybrydowe Cosmetics Zone utwardzają się w lampie UV / LED. Na opakowaniu podany jest tylko czas dla lampy UV i są to 2 minuty, ja utwardzam je spokojnie 30 sekund w lampie Led 9W. Lakiery dostępne są w dwóch pojemnościach 7 bądź 15 ml. Mniejsze lakiery kosztują na tą chwile 19,99 zł a większe buteleczki 15 ml kosztują 26,99 zł. Czas przydatności tych produktów to 6 miesięcy od otwarcia. Lakiery możecie kupić zarówno na bezpośredniej stronie Cosmetics Zone jak i na allegro tej firmy.



Trwałość, jakość, ściąganie tych lakierów hybrydowych:

Hybrydy standardowo trzymam 2 tygodnie na paznokciach, przez co nie wiem ile maksymalnie mogą wytrzymać na mojej płytce. Przez ten czas nic złego się z nimi nie działo. Dobrze trzymały się płytki, nie było żadnych zapowietrzeń czy odprysków. Lakier bezproblemowo odmacza się w acetonie. Na mojej płytce szybciej niż np. lakiery Semilac.



Podsumowanie:

Moja miłość do lakierów hybrydowych firmy Semilac odeszła w zapomnienie po wypróbowaniu firmy Cosmetics Zone. Z perspektywy czasu zupełnie nie wiem dlaczego tak długo byłam nimi zachwycona. Gęste lakiery, które przy niektórych kolorach trzeba nałożyć 3-krotnie sprawiają, że cały manicure wygląda zbyt grubo. Niektóre kolory strasznie problematyczne a ponadto niemała cena. Pomału pozbywam się Semilaców, a wzbogacam się w kolekcje Cosmetics Zone. Cena CZ pomimo, że właśnie na dniach została podniesiona o 2 zł i tak jest bardzo korzystna. Jedyne czego naprawdę brakuje firmie Cosmetics Zone to porządne odwzorowanie lakierów na palecie/ wzorniku. Pomimo wzornika na fanpage'u, kolory i tak różnią się od tego co widzimy w realu. Czasem nawet grafika google zawodzi. Takim sposobem dorobiłam się 2 powtórzeń. Kolor CZ 017 Bright Eggplant jest niemal identyczny jak Semilac 030 Dark Chocolate (Semilac trochę ciemniejszy) oraz CZ PST 4 Dusty Pink jest niemal identyczny jak Semilac Classic Nude 004 (Semilac ma więcej różowych tonów). Uważam, że za tak korzystną cenę Cosmetics Zone (7ml – 19,99zł) każdy powinien wypróbować te lakiery hybrydowe. Warto!  



Jestem na:


     
     



Cosmetics Zone kolory na wzorniku
kolory lakierów hybrydowych Cosmetics Zone
Cosmetics Zone recenzja
porównanie Semilac z Cosmetics Zone
Cosmetics Zone PST1, PST2, PST4, 185, 011, 014, 017, Neon2
CZ kolory na wzorniku

12 komentarzy:

  1. A nie wiesz jak zachowuje się kolor CZ z baza i topem semilaca ;)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z topem współgrają jak najbardziej - przetestowane 😊 a słyszałam że z bazą również

      Usuń
    2. Hybrydy Cosmetics Zone współgrają i z bazą i topem Semilac :) Nie mam niestety bazy i topu z CZ, dlatego używam tych z Semilaca albo F.O.X'a :)

      Usuń
    3. Hej, zdecydowanie nie polecam bazy i topu CZ, bardzo szybko odchodzi od płytki pomimo zabezpieczania wolnego brzegu :( u mnie trzymał się maks 3 dni...
      Za to kolor z topem i baza Neonail super! Najdłużej niecałe 2 tygodnie, ale też ja wymieklam wcześniej i sama zmylam ;)

      Usuń
    4. To chyba zalezy od paznokci, bo ja nie mam zadnych kwalifikacji w tej dziedzinie, jestem samoukiem i zawsze mam te i tylko te lakiery ponad 3 tygodnie, a sciagam je tylko dlatego ze szybko rosna mi paznokcie i nudzi mi sie stylizacja.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę musiała spróbować dziękuję dziewczyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trafiłam na Twojego bloga przez instagrama i przepadłam :) Od razu dodałam do obserwowanych ;) Używam hybryd z Semilac i Everlac, ale może skuszę się też na te z Cosmetics Zone ;) Kolory których użyłaś w ostatnim zdobieniu (z użyciem folii do decoupage) mega mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za tak miłe słowa :)
      Nie słyszałam o hybrydach Everlac!? Ostatnio tyle firm oferuje lakiery hybrydowe, że nie nadążam :)

      Usuń
  5. ja osobiście wolę semilaczki, to twoje pazurki na zdjęciach?

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się 5 kolorów od lewej :)

    OdpowiedzUsuń

Masz pytania? Podobał Ci się post? Zostaw komentarz :)