11 października 2016

Manicure hybrydowy - Cosmetics Zone 017 & PST2 - geometryczny gradient na paznokciach + matowe wykończenie


geometryczne ombre paznokcie

Geometryczne ombre a poprawniej geometryczny gradient stał się ostatnio hitem internetu. Mnie samej ten wzór spodobał się na tyle, aby powielić go na swoich paznokciach. Oczywiście jesienne kolory dalej królują w moich stylizacjach paznokciowych a ciepłe brązy, stały się już chyba moim znakiem rozpoznawczym. Dziś postanowiłam połączyć mój ulubiony Bright Eggplant z delikatnym kolorem Bright Lilac od firmy Cosmetics Zone. Niestety ten mleczny lila róż zgubił się w połączeniu z ciepłym brązem. Zresztą sami zobaczcie jak wyszedł na zdjęciach. Przypomina bardziej mleczny beż niż liliowy kolor. Po części to też sprawka matowego wykończenia, które także nadużywam w jesiennej stylizacji paznokci.



Jak już wcześniej wspomniałam do tego manicure wykorzystałam lakiery hybrydowe Cosmetics Zone. Lakiery te, stały się moimi ulubieńcami a moją szerszą opinię na ich temat przeczytacie w tym poście > KLIK <. Brązowy kolor to oczywiście 017 Bright Eggplant, który zdążyłam wykorzystać już w kilku stylizacjach paznokci, np. tutaj > KLIK <. Ten jasny liliowy kolor to PST 2 Bright Lilac, który do pełnego krycia potrzebuje dwóch grubszych lub trzech cieńszych warstw. Jeśli jesteście ciekawe jak ten kolor wygląda w rzeczywistości to odsyłam Was do tego posta > KLIK <, gdzie są pokazane wszystkie moje kolory lakierów hybrydowych CZ na wzorniku. Geometryczny wzór malowałam pędzelkiem do zdobień. Poszczególne przejścia kolorów uzyskałam mieszając oba kolory w różnych proporcjach. Całość wykończyłam matowym topem. Jak Wam się podoba mój geometryczny gradient na paznokciach? Jeśli jesteście ciekawe jak wykonać takie zdobienie to zachęcam Was do śledzenia mojego Facebooka lub Instagrama. Na dniach pojawi się step by step z tym zdobieniem :)



Jestem na:


          



geometryczne ombre na paznokciach
Cosmetics Zone, Semilac inspiracje paznokciowe
jesienne paznokcie inspiracje
geometryczne ombre na paznokciach



Moje inne jesienne zdobienia:


            

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz pytania? Podobał Ci się post? Zostaw komentarz :)