10 lutego 2017

Manicure hybrydowy - Cosmetics Zone PST 1 Malaga + strukturalne kwiaty


Cosmetics Zone PST1 Malaga, PST4 Dusty Pink, PST13 Pistachio, 033 Black Cat, 014 Indian Roses, 017 Bright Eggplant

Kobieta zmienną jest. Niestety mój monochromatyczny manicure zawsze kończy tak samo... Zdobieniem! Nie wiem czy ze mną jest coś nie tak, czy Wy też tak macie, ale strasznie nudzi mnie jeden kolor na paznokciach. Paznokcie w kolorze nude niby 'nudne' nie są – to przecież elegancki, ponadczasowy klasyk. Jednak osobiście lubię eksperymentować i po paru dniach mój manicure został urozmaicony fakturowymi/strukturalnymi kwiatami. Chociaż za oknem zima i śnieg (oczywiście uwielbiam tę porę roku!) to już trochę tęsknię za słońcem i ciepełkiem! Pozostaje mi tylko przywołać wiosnę nowym manicure'm! Zapraszam na dalszą część posta.


Podstawą do tego zdobienia jest piękny nudziak od Cosmetics Zone – PST 1 Malaga, który był bohaterem poprzedniego wpisu na blogu > KLIK <. Do pełnego krycia potrzebuje trzech cienkich warstw, jednak dzięki konsystencji tych lakierów hybrydowych manicure dalej wygląda bardzo naturalnie. Szkic wzoru malowałam za pomocą sondy i lakieru 033 Black Cat. Całość wypełniałam lakierami Cosmetics Zone w kolorach: 017 Bright Eggplant, 014 Indian Roses, PST4 Dusty Pink oraz PST13 Pistachio. Na tą chwilę więcej nie zdradzam, cały tutorial do tego zdobienia pojawi się już niebawem na blogu :)


Jestem na: 


          



paznokcie zdobienie
zdobienia na hybrydzie inspiracje
zdobienie paznokci
zdobienie strukturalne paznokci
fakturowe zdobienie paznokci
fakturowe wzory na paznokciach
strukturalne wzory na paznokciach
zdobienie na hybrydzie inspiracje


Moje inne zdobienia:


               

2 komentarze:

Masz pytania? Podobał Ci się post? Zostaw komentarz :)