22 marca 2016

HEAN - I Love Hean nr 877 & 874 + gradient i stemple



W niedziele powitaliśmy pierwszy dzień wiosny. Chociaż za oknem pogoda bardziej jesienna niż wiosenna postawiłam na iście wiosenny manicure. Wyciągnęłam z szuflady trochę zapomniane przeze mnie płytki do stemplowania i zaczęłam tworzyć na swoich paznokciach. Do zdobienia użyłam 2 lakierów, które otrzymałam w ambasadorskiej paczce od HEAN. Ostatnio pokazywałam piękny cukierkowy róż wykończony pół-piaskiem >KLIK <, a dzisiaj postanowiłam połączyć bardzo podobny odcień różu z pastelową brzoskwinią. Ciekawi tego połączenia? Więcej zdjęć oraz tutorial tego zdobienia znajdziecie w dalszej części posta.



Do tego zdobienia użyłam lakierów od HEAN. Lakiery I Love Hean pochodzą z kolekcji pastelowej, a użyte kolory mają numery: 877 oraz 874. Lakiery zamknięte są w małej, wygodnej buteleczce o pojemności 6 ml. W środku buteleczki, znajdują się metalowe kuleczki, które ułatwiają mieszanie i zapobiegają rozwarstwianiu się lakieru. Konsystencja jest dla mnie w sam raz. Lakiery szybko wysychają a sam Diamond Top Coat daje super efekt żelowych paznokci! Jestem pozytywnie nim zaskoczona! A teraz przejdźmy do zdobienia.



Potrzebujemy:


  • bazowy utwardzacz diamentowy pod kolorowy lakier HEAN (Diamond Hard Base)
  • nawierzchniowy lakier utwardzający HEAN (Diamond Top Coat)
  • lakier do paznokci I Love HEAN kolekcja pastelowa nr 874
  • lakier do paznokci I Love HEAN kolekcja pastelowa nr 877
  • gąbeczka / zmywak
  • płytka do stemplowania z wybranymi wzorami
  • stempel
  • czyścik lub starą kartę kredytową do zebrania nadmiaru lakieru z płytki do stemplowania




Zdobienie:

  1. Przygotowaną płytkę paznokcia malujemy lakierem bazowym Diamond Hard Base. Czekamy aż wyschnie.
  2. Następnie malujemy paznokcie lakierem I Love Hean nr 874. Czekamy aż wyschnie. Dla lepszego efektu należy pokryć paznokcie drugą warstwą tego samego koloru.
  3. Po wyschnięciu lakieru brzoskwiniowego, na gąbeczkę nakładamy trochę lakieru różowego o nr 877. Lakier nakładamy tak, aby powstał gradient. Czekamy aż wyschnie.
  4. Odbijamy stempel z wybranym wzorem na paznokciu, pamiętając aby dobrze przycisnąć go przy brzegu paznokcia. Wzór pokryłam różowym lakierem o nr 877.
  5. Gdy lakier wyschnie, całość zabezpieczamy warstwą lakieru Diamond Top Coat. I gotowe!




Do testowania mam inne kolekcje lakierów do paznokci Hean. Jeśli chcesz być na bieżąco z recenzjami oraz tutorialami to zapraszam do polubienia mojego Facebooka a także do obserwowania mnie na Instagramie :)







Ciekawe linki:



3 komentarze:

  1. Ale masz super kształt paznokci! Ładne zdobienie, super, że trafił ci się kolor, który stempluje. W mojej paczce sprawdziłam wszystkie, są za mało kryjące, żeby ich użyć do stempli. Jedynie neony dają radę, ale tylko na bieli i robią się dość blade.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Oba lakiery, których użyłam do tego zdobienia są dobrze napigmentowane i nadają się do stemplowania. Neony również, jednak tak jak napisałaś na jasnych kolorkach :)

      Usuń
  2. Piękny manicure, muszę zrobić coś w tym stylu u siebie :). A może jakieś podsumowanie lakierów Hean, które nadają się do stemplowania? :)

    OdpowiedzUsuń

Masz pytania? Podobał Ci się post? Zostaw komentarz :)