29 marca 2016

Hean - I Love Hean nr 881



Jak na początek wiosny przystało, postanowiłam pomalować swoje paznokcie pastelowym lakierem do paznokci. Wypadło na miętowy lakier od Hean, firmy, która przywróciła mi wiarę w lakiery do paznokci. Nie wiem czy wiecie, ale największą zmorą, która popchnęła mnie do zakupu hybrydowego zestawu startowego, był zbyt długi czas wysychania lakierów do paznokci. Zawsze trafiałam na takie, które do całkowitego wyschnięcia potrzebowały nawet kilku godzin. Znacie poodbijane wzorki na paznokciach po nocnym odpoczynku? Ja znałam aż za dobrze. Dlatego postawiłam na hybrydy, z których byłam i wciąż jestem zadowolona. Jednak od czasu do czasu paznokcie same proszą o chwile odpoczynku. Wtedy najlepiej sięgnąć po zwykłe lakiery. I tu pojawia się problem. Jak znaleźć te idealne? Takie, które szybko wysychają i długo trzymają się na paznokciach? Jeśli zmagacie się z tymi problemami to szczerze polecam Wam wypróbować lakiery Hean. Mnie pozytywnie zaskoczyły!


Ten prześliczny miętowy kolor pochodzi z kolekcji pastelowej I Love Hean. Mięta ma numer 881. Lakier zamknięty jest w małej, wygodnej buteleczce o pojemności 6 ml. W środku buteleczki, znajdują się metalowe kuleczki, które ułatwiają mieszanie i zapobiegają rozwarstwianiu się lakieru. Lakier ma odpowiednią dla mnie konsystencję, nie spływa, nie zalewa skórek. Jest jednak trochę transparentny, dlatego najlepiej położyć pod niego warstwę jasnego lakieru do paznokci. Poza tym wystarczą 2 grubsze warstwy do uzyskania koloru ze zdjęć. Nie zostawia smug, ładnie się rozprowadza i szybko wysycha. 



Hean, I love Hean miętowy kolor
I Love Hean 881 kolekcja pastelowa
Hean recenzja lakieru do paznokci
I love Hean lakiery do paznokci
miętowe lakiery do paznokci


Jestem na:





Poprzednie recenzje lakierów Hean:



Ciekawe linki:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz pytania? Podobał Ci się post? Zostaw komentarz :)