18 marca 2016

HEAN - I Love Hean - 856 Sugar Pink



Na początku stycznia, podczas podsumowania mojego roku z paznokciami hybrydowymi > KLIK < postanowiłam zrobić sobie od nich przerwę i wróciłam do zwykłych lakierów. Akcja testuj HEAN z Nails Revolutions pozwoliła mi na kolejną przerwę i odpoczynek moich paznokci od hybryd, a tym samym umożliwiła mi poznanie zupełnie nieznanych mi dotąd lakierów do paznokci. Całą zawartość paczki od Hean mogliście już oglądnąć w tym poście > KLIK <, jeśli ktoś przegapił to zapraszam na lekturę i zdjęcia. Dziś postanowiłam pokazać Wam pierwszy lakier, który wybrałam do testów. Postawiłam na kolor bez żadnych zdobień. Ten śliczny cukierkowy róż z drobinkami nie potrzebuje już więcej ozdób :) Ciekawi recenzji? Zapraszam na dalszą część posta.



Lakier I Love Hean pochodzi z kolekcji Sugar Crystals. Mój kolor to 856 Sugar Pink. Lakier zamknięty jest w małej, wygodnej buteleczce o pojemności 6 ml. W środku buteleczki, znajdują się metalowe kuleczki, które ułatwiają mieszanie i zapobiegają rozwarstwianiu się lakieru. Takich kulek strasznie brakuje mi w lakierach hybrydowych (przynajmniej w tych, które używam). Sam lakier posiada drobinki, małe płatki w jaśniejszym odcieniu. Ma wykończenie matowe, jednak nie jest to typowy 'piaskowy lakier'. Konsystencja jest dla mnie w sam raz. Lakier fajnie rozprowadza się na płytce paznokcia, jednak uważam, że pędzelek mógłby być trochę szerszy. Na moich paznokciach lakier utrzymał się 4 dni (sucha płytka), jednak po 2 dniach starł się w wolnego brzegu. Kolor naprawdę przyciąga spojrzenia :) Testowałyście już lakiery do paznokci od Hean?


Do testowania mam inne kolekcje lakierów do paznokci Hean. Jeśli chcesz być na bieżąco z recenzjami, zapraszam do polubienia mojego Facebooka a także do obserwowania mnie na Instagramie :)






Hean lakier do paznokci I love Hean
Hean lakier do paznokci recenzja
Hean Sugar Pink 856
I Love Hean 856 Sugar Pink
I Love Hean
I Love Hean sugar crystals 856
hean


Ciekawe linki:


1 komentarz:

Masz pytania? Podobał Ci się post? Zostaw komentarz :)