10 kwietnia 2017

Manicure hybrydowy - Cosmetics Zone 027 Cavansyt


cosmetics zone opinie

Cavansyt to rzadki minerał o pięknej niebieskiej barwie. Tak wdzięczną nazwę posiada lakier hybrydowy od Cosmetics Zone o numerze 027, który w 100% odzwierciedla kolor tego minerału. Tak naprawdę kolor na żywo jest tak urokliwy, że na początku nie mogłam oderwać wzroku od swoich paznokci! Postanowiłam nie łączyć go z żadnym zdobieniem a całość wykończyć matowym topem. Matowy top od Cosmetics Zone to u mnie nowość, jednak już widzę, że zostanie u mnie na dłużej. Lubicie niebieskie paznokcie?


  Jestem na:


          



cosmetics zone wzornik, opinie, recenzje
cosmetics zone 027 cavansyt
cosmetics zone recenzja lakierów hybrydowych
lakiery hybrydowe cosmetics zone opinia, recenzja, porównanie
cosmetics zone wzornik



Moje inne zdobienia:  



          

2 komentarze:

  1. kocham matowe lakiery, ostatnio kupiłam sobie matowy top z semilaca i bardzo podoba mi się takie wykończenie mani :)

    OdpowiedzUsuń

Masz pytania? Podobał Ci się post? Zostaw komentarz :)