16 marca 2017

Manicure hybrydowy - Cosmetics Zone 185, 003 & Neon 2 + naklejki wodne


Cosmetics Zone 185, 003, Neon 2


Naklejki wodne to chyba najprostszy i najszybszy sposób aby urozmaicić zwykły manicure. Ich aplikacja jest banalnie prosta, a efekt powala na kolana. Czasem zdarza się, że i mi brakuje weny podczas tworzenia manicure'u. Tak właśnie było tym razem, dlatego na dwóch paznokciach zamiast skomplikowanego zdobienia zagościły naklejki wodne KillyS. Naklejki te kupiłam w Rossmannie za grosze. Nakleiłam je na białą bazę – Cosmetics Zone 003 Intense White, łączenie naklejki z białym lakierem hybrydowym postanowiłam podkreślić kolorem Neon Ligh Pink (Neon 2) a pozostałe paznokcie pomalowałam 185 Parisian Blue. Jak Wam się podoba ta kompozycja?



 Jestem na:



             




lakiery hybrydowe cosmetics zone opinia
Naklejki wodne na paznokciach hybrydowych
Cosmetics Zone 185 Parisian Blue, 003 Intense White, Neon 2 Neon Ligh Pink
Cosmetics Zone recenzja opinia
Cosmetics Zone 185, 003, Neon 2



Moje inne zdobienia:



          

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz pytania? Podobał Ci się post? Zostaw komentarz :)