22 kwietnia 2017

Manicure hybrydowy - Cosmetics Zone 027 Cavansyt + wiosenne zdobienie


Cosmetics Zone | 027 Cavansyt | 217 Blubery Jam | 025 Overripe Eggplant | 047 Aventurine Blue | PST13 Pistachio

Cavansyt to minerał o niezwykłej barwie, o czym mogłyście się przekonać w poprzednim poście >KLIK <. Kolor ten całkowicie mną zawładnął! Przyznam szczerze, że unikałam do tej pory odcieni zieleni i niebieskiego na swoich paznokciach. Brązy, beże, brudne róże czy szarości – to kolory, które zawsze się u mnie sprawdzały i które wiedziałam jak ze sobą łączyć. Jednak składając ostatnie zamówienie, poszłam za trendem i zamówiłam głębokie odcienie fioletu, zieleni, khaki i oczywiście ten niezwykły odcień niebieskiego. To z tego ostatniego koloru jestem najbardziej zadowolona, choć długo się przed nim wzbraniałam. Ba! Ja byłam przekonana, że wyląduje u mojej siostry, która zbiera wszystkie lakiery hybrydowe, które mi nie podpasowały lub po prostu mi się znudziły.



Do wykonania tego zdobienia wykorzystałam lakiery hybrydowe Cosmetics Zone. Paznokcie nieozdobione pomalowane są lakierem w kolorze 027 Cavansyt. Bazę pod zdobienie stanowi kolor PST2 Bright Lilac a do wyrysowania linii wykorzystałam czarny lakier w kolorze 033 Black Cat. Do samego zdobienia użyłam kolory: 217 Blubery Jam, 025 Overripe Eggplant, 047 Aventurine Blue, PST13 Pistachio oraz wspomniany już wyżej 027 Cavansyt. Całość wykończyłam matowym topem również od Cosmetics Zone. Jak Wam się podoba?



Jestem na:


          




lakiery hybrydowe Cosmetics Zone
Cosmetics Zone | 217 Blubery Jam | 025 Overripe Eggplant | 047 Aventurine Blue | PST13 Pistachio | 027 Cavansyt
Cosmetics Zone opinie, recenzja zdobnienie
zdobienie na hybrydzie | inspiracje | lakiery hybrydowe |



Moje inne zdobienia:


          

2 komentarze:

  1. matowe topy to świetne rozwiązanie-odmieniają każde mani, mam taki top z semilaca i często z niego korzystam

    OdpowiedzUsuń

Masz pytania? Podobał Ci się post? Zostaw komentarz :)