10 stycznia 2016

Mój rok z hybrydami Semilac- podsumowanie, spostrzeżenia i najlepsze stylizacje



Czy wiecie, że dzisiaj mija dokładnie rok odkąd na moich paznokciach zagościł manicure hybrydowy? Tak, 10 stycznia 2015 roku pierwszy raz wykonałam hybrydę na swoich paznokciach. Pamiętam ten dzień jakby to było wczoraj. Miałam niewiele czasu i zastanawiałam się czy nie przesunąć tego na inny dzień. Postanowiłam zaryzykować wiedząc, że jeśli nie wykonam go w ten dzień, będę musiała cierpliwie poczekać do kolejnego weekendu. Niepewnie, mając otwartą niezliczoną ilość zakładek z różnymi blogami, zaczęłam wykonywać hybrydę na własnych paznokciach. Kierowałam się wskazówkami doświadczonych blogerek, dlatego wszystko udało mi się za pierwszym razem. Co mnie w nich zachwyciło od pierwszego wejrzenia? Przede wszystkim blask! Paznokcie idealnie odbijały światło, co jest niemożliwe mając na paznokciach zwykły manicure. Potem zakochałam się w trwałości, braku jakichkolwiek odprysków i natychmiastowej możliwości wrócenia do poprzednich czynności. Moja miłość do hybryd kwitnie i nie sądzę, abym szybko się nimi znudziła. W ramach podsumowania, chciałam podzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami i radami dotyczącymi samego wykonywania manicure hybrydowego, a także przygotowania płytki paznokcia czy produktów jakich używam.


Semilac – czy to dobry wybór na sam początek?

Rok temu, domowe wykonywanie manicure hybrydowego nie było aż tak popularne jak dzisiaj. To dzisiaj rynek stoi przed nami otworem, firmy zabiegają o indywidualnego klienta zmniejszając pojemności swoich produktów, czy też wypuszczając na rynek pełno nowości. Zestawy startowe stały się prawdziwymi bestsellerami, które idealnie pasują na prezent czy to gwiazdkowy czy urodzinowy. I co najważniejsze, pojawiło się wiele opinii i testów różnych marek oferujących lakiery hybrydowe. Kiedy zaczynałam, w internecie nie było zbyt wiele opinii na temat konkretnych marek oferujących lakiery hybrydowe. Jedyne przychylne opinie, z którymi się spotkałam dotyczyły właśnie Semilaców i firm niestety z tej wyższej półki cenowej. Dlatego zdecydowałam się na Diamond Cosmetics oferujący lakiery hybrydowe Semilac. Na dzień dzisiejszy wiem, że jest wiele firm, które w podobnej cenie oferują taką samą jakość swoich produktów. Ja przetestowałam tylko Semilaci i te hybrydy mogę Ci z czystym sumieniem polecić.

  

Czy hybrydy Semilac są problematyczne?

Niektóre z lakierów, zwłaszcza te jasne odcienie bywają problematyczne. Potrafią strasznie smużyć, co mnie osobiście irytuje. Jeśli posiadasz lampę LED, pamiętaj, że lakier w kolorze bieli i czerni trzeba 2x dłużej utwardzać. Nie raz z pośpiechu o tym zapomniałam i już przy utwardzeniu 2 warstwy koloru widziałam, że lakier się marszczy. Nie pozostaje wtedy nic innego jak spiłowanie marszczenia i malowanie od nowa. Samo ściąganie hybryd również może być dla niektórych problematyczne zwłaszcza, że Semilaci należą do grupy hybryd proszkowych. Usuwanie hybryd zaczynamy od odmoczenia ich w acetonie. Dopiero po tej czynności zabieramy się za ściąganie masy patyczkiem czy striperem. Jeżeli jesteś ciekawa, jak ściągnąć hybrydę Semilac, napisałam o tym oddzielnego posta > KLIK <. Znajdziesz tam również informację jak zdjąć Semi Hardi Milk (Hard Milk).



Czy warto przy wykonywaniu hybryd kierować się wszystkimi wskazówkami?

Na każdym blogu, który zawiera post „jak wykonać hybrydę krok po kroku” znajdziesz tekst dotyczący przygotowania płytki paznokcia. Przede wszystkim trzeba odsunąć lub wyciąć skórki, zmatowić delikatnie płytkę paznokcia i odtłuścić ją cleanerem. Wykonując te czynności pamiętaj o rozsądku. Delikatne zmatowienie płytki paznokcia nie znaczy piłowanie paznokci pilnikiem o gradacji 100. Jeśli chcesz zmatowić płytkę paznokcia użyj polerki bądź pilnika drobnoziarnistego (gradacja 300-500). Tak naprawdę przed zrobieniem hybryd powinnaś określić jaką posiadasz płytkę paznokcia. Moja jest sucha, dlatego nie potrzebuje ani matowienia ani odtłuszczania cleanerem. Przygotowując tłustą płytkę paznokcia zawsze ją matowie i odtłuszczam. Przy tłustej płytce złe przygotowanie płytki będzie skutkowało zmniejszoną żywotnością hybrydy.



Czy hybrydy niszczą płytkę paznokcia?

Wiele razy słyszałam, że hybrydy niszczą paznokcie. Stosuje je rok z dwoma dłuższymi przerwami (1-2 tygodni) i mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że nie. Hybryda chroni nasze paznokcie przed uszkodzeniami mechanicznymi, a także pozwala spokojnie rosnąć naszym naturalnym paznokciom. Jedyne co może je niszczyć to nieumiejętne jej ściąganie. Tu mogę się zgodzić, gdyż mnie samej zdarzyło się raz (na początku) uszkodzić paznokcie przy ściąganiu. Pamiętajcie, aby nie robić nic na siłę. I tutaj znowu odeślę Cię do mojego wpisu na temat ściągania hybryd Semilac > KLIK <.



Moja kolekcja hybryd Semilac i podsumowanie mojej hybrydowej przygody

Patrząc na inne blogi, to moja kolekcja lakierów hybrydowych jest dość uboga. Nie zmienia to jednak faktu, że mam kilka lakierów, których jeszcze ani razu nie miałam na paznokciach. Obecnie mam 16 kolorów, a moimi ulubieńcami są kolory Classic Nude 004, Stylish Gray 105, Classic Wine 028 i Nuts & Caramel 139. To właśnie nimi udało mi się zrobić, moim zdaniem najlepsze stylizacje na blogu.


Moja miłość do hybryd kwitnie. Nie wyobrażam sobie wrócić do malowania paznokci zwykłymi lakierami, chociaż czasem zdarza mi się je testować. Wtedy uświadamiam sobie, jak wygodny jest manicure hybrydowy. Wykonanie manicure hybrydowego bez zdobień zajmuje ok. godzinkę i po tym czasie można spokojnie położyć się spać czy wrócić do poprzednich czynności. Nic nie odpryskuje, nic się nie odbija i nie trzeba tracić czasu na wyschnięcie lakieru. Jest to też ogromna oszczędność czasu i pieniędzy (jeśli ktoś chodzi na paznokcie do salonu). Na tą chwile nie wyobrażam sobie porzucenia manicure hybrydowego. Jest niezastąpiony!  



Moje najlepsze (wg mnie) stylizacje hybrydowe wykonane Semilacami.




A oto moje wszystkie stylizacje hybrydowe wykonane Semilacami. Możesz je znaleźć na blogu w kategorii MANICURE -> HYBRYDOWY





Jeśli spodobał Ci się mój post i chcesz być na bieżąco z innymi, to zachęcam Cię do polubienia mojego blogowego Facebooka :) 




czy warto kupić hybrydy semilac
rok korzystania z hybryd Semilac
czy warto kupić hybrydy Semilac
jak zdejmować hybrydy


PS Jeśli chcesz wiedzieć jak wykonać bombkę ze zdjęć to zapraszam do tego posta > KLIK <. Tam jest wszystko wytłumaczone krok po kroku :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz pytania? Podobał Ci się post? Zostaw komentarz :)