23 września 2015

Manicure hydrydowy Semilac Classic Wine 028 & Black Diamond 031 ze wzorem vintage i folią transferową


Lubicie styl vintage? Uwielbiam wnętrza w tym stylu i wszelkiego rodzaju dodatki! Ostatnio pokazywałam Wam piękną szkatułkę na biżuterię w tym stylu > KLIK <. Jest zrobiona metodą decoupage, a dokładny opis jak ją zrobić znajdziecie właśnie pod tym linkiem. Wracając do paznokci. Takie połączenie kolorystyczne bardzo mi się podoba i na pewno do niego wrócę. Manicure oczywiście jest hybrydowy. Nie wyobrażam sobie teraz zrezygnować z tej metody. Jest naprawdę wygodna!


Manicure hybrydowy wykonałam hybrydami od Diamond Cosmetics. Kolory jakich użyłam to: Classic Wine 028 i Black Diamond 031. Na palec serdeczny i środkowy nałożyłam (w celu wzmocnienia płytki) dwie cieniutkie warstwy Semilac Hard Milk (Semi Hardi Milk). Na serdecznym palcu znalazła się jeszcze złota folia transferowa. Jak ją nakładam pisałam Wam w tym poście >KLIK <. Na środkowym paznokciu wykonałam wzorek vintage. Jak Wam się podoba takie połączenie?

  





  



1 komentarz:

Masz pytania? Podobał Ci się post? Zostaw komentarz :)