12 maja 2015

Manicure hybrydowy Semilac Sweet Pink 003 z folią transferową



Dziś przedstawiam wam moje jasnoróżowe paznokcie :) Jak widać zmieniłam ich kształt na delikatne migdałki. Udało się to tylko i wyłącznie dzięki hybrydom. Nosząc zwykły lakier zawsze mi się łamały i zadzierały w połowie brzegu bocznego paznokcia! Ale przejdźmy do manicure...


Do dzisiejszego manicure hybrydowego użyłam kolor Semilac Sweet Pink 003. Manicure z jego udziałem już Wam pokazywałam w tym poście > KLIK <. Jest to kolor bardzo subtelny i delikatny. Ładnie wygląda na paznokciach i już dwie warstwy wystarczą aby pokryć paznokieć bez prześwitów. Do tego manicure użyłam też jasnoróżowych cyrkonii i folii transferowej. Było to moje pierwsze podejście do folii transferowej, dlatego efekt mnie nie usatysfakcjonuje. Robiłam taki manicure potem mojej siostrze i wyszło o niebo lepiej!

Folię transferową możecie kupić na allegro, e-bayu lub nawet stacjonarnie. Ja swoją dorwałam w Naturze za ok. 6 zł. W pojemniczku były dwa kolory. A jak używać tą folię na hybrydach? To nic trudnego! Wycinamy kawałek folii odpowiadający rozmiarem naszej płytce paznokcia i po drugiej utwardzonej warstwie koloru (w moim przypadku Sweet Pink) należy ten kawałek folii docisnąć do paznokcia i pomalować paznokieć topem. Folię dociskamy niekolorową stroną, kolor my mamy widzieć przyklejając ją :) I tak jak wyżej pisałam pokryć ją topem i utwardzić w lampie. Hybryda po utwardzeniu posiada warstwę dyspersyjną (paznokcie się „lepią”) i dlatego folia się do niej przykleja i zostaje na paznokciu bez użycia kleju.

Używając cyrkonie zawsze nakładam dwie warstwy topu. Po pierwszym utwardzeniu, nakładam 2 warstwę topu i wtedy na mokry paznokieć daje cyrkonie i wsadzam do lampy.






A Wam podoba się kolor Semilac Sweet Pink?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz pytania? Podobał Ci się post? Zostaw komentarz :)