20 grudnia 2015

Świąteczne etykietki na prezenty - do druku


etykietki na prezenty do pobrania za free


Jak Wam idą przygotowania przedświąteczne? Prezenty dla bliskich już zakupione? Ja swoje prezenty kupuje zawsze dużo wcześniej. Unikam tej całej 'przedświątecznej gorączki zakupowej'. Zazwyczaj staram się wychwytywać z rozmowy co komuś może się przydać lub czego potrzebuje. Nikt wtedy nie myśli o świętach i specjalnie nie wymyśla co chciałby dostać. Dlatego wiem, że prezent będzie trafiony i potrzebny a osoba, której wręczam prezent nie ma pojęcia co dostanie :) Ale nie o mojej taktyce na kupowanie prezentów, a o ich pakowaniu miałam pisać. Przygotowałam dla Was drugą porcję etykietek, tym razem świątecznych. Mikołajkowe etykietki również nadają się do wykorzystania (tutaj je znajdziecie > KLIK <). Jak Wam się podoba świąteczna edycja?



Etykietki możecie bezpłatnie pobrać z mojego dysku google. Wystarczy, że kliknięcie tutaj > KLIK < i zostaniecie przeniesieni do mojego dysku. Tam należy kliknąć w ikonkę z pobieraniem. Etykietki zapisane są w formacie PDF o wymiarze A4. Najlepiej wydrukować je na grubszym papierze. Ja swoje wydrukowałam na papierze wizytówkowym o gramaturze 220. Linkiem do posta możecie dzielić się ze znajomymi, jeśli chcecie pokazać im skąd pobrać etykietki.



Chciałabym również zachęcić Was do polubienia mojego blogowego fanpage'a.  





świąteczne etykietki na prezenty




2 komentarze:

  1. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie faktycznie mogą się one przydać i ja również całkiem niedawno zastanawiałam się nad tym gdzie znaleźć ciekawe patery na ciasto na ślub. W sumie dopiero w sklepie https://zamowprezent.pl/pl/c/Patery-na-ciasto-na-slub/599 udało mi się znaleźć te najbardziej wyjątkowe.

    OdpowiedzUsuń

Masz pytania? Podobał Ci się post? Zostaw komentarz :)