2 grudnia 2015

Manicure hybrydowy Semilac French Lilac 059 + zdobienie Blur Effect & dreamcatcher



Słyszałyście o zdobieniu Blur Effect? Jest to metoda zdobienia paznokci za pomocą zwykłych farbek akwarelowych. Przyznam szczerze, że ten efekt mnie zauroczył. Dopełnieniem, jest piękny łapacz snów, którego namalowałam rapidografem. Pomimo jesiennego nastroju, postawiłam na pastelowo-fioletowe wykończenie swoich paznokci. Wstyd się przyznać, ale ten piękny fiolet po raz pierwszy gości na moich paznokciach (lakier mam ponad pół roku!). French Lilac jest transparenty i najlepiej położyć go na jasny podkład.

Manicure hybrydowy wykonałam oczywiście Semilacami od Diamond Cosmetics. Tym razem postanowiłam maksymalnie przedłużyć swoje paznokcie i do tego wykorzystałam Semi Hardi Milk (Hard mleczny) również od Semilaca. Kolor jaki użyłam do manicure to French Lilac 059. Całość wykończyłam topem z połyskiem. Tak jak wyżej wspomniałam, zdobienie wykonałam za pomocą farbek akwarelowych i rapidografu. Jeśli jesteście ciekawe jak powstało to zdobienie to bądźcie czujne. W tym tygodniu ukaże się zdjęciowy tutorial jak krok po kroku wykonałam blur effect i namalowałam łapacz snów. A teraz zostawiam Was ze zdjęciami.


PS Skorzystałyście ze wczorajszego Dnia Darmowej Dostawy? Ja kupiłam przede wszystkim pędzle do zdobień oraz 2 przepiękne lakiery Astor o satynowym wykończeniu. Już nie mogę się doczekać przesyłek :) A Wy co wsadziłyście do koszyka?


zdobienie blur effect na paznokciach
blur effect and dreamcatcher
blur effect nails & dreamcatcher
semilac hybryda fioletowa
manicure hybrydowy semilac zdobienie
blur effect nails dreamcatcher, łapacz snów



2 komentarze:

Masz pytania? Podobał Ci się post? Zostaw komentarz :)