2 stycznia 2017

Manicure hybrydowy - CHIODO 257 Steel Knight, 194 Roasted Dance & Semilac 105 Stylish Gray - zdobienie sweterkowe


sweterki na paznokciach inspiracje

Lakiery hybrydowe Chiodo to u mnie nowość. Słyszałam o nich już dawno, w sklepie też oglądałam je często jednak dopiero teraz zdecydowałam się na kupno dwóch buteleczek. Są to lakiery dość dobrze dostępne stacjonarnie a ponadto przystępne cenowo. Skusiłam się jednak tylko na dwa kolory z serii Pro Soft w celu ich dokładnego rozpoznania. Właśnie te dwa kolory połączyłam z moją ulubioną szarością i stworzyłam sweterkowe zdobienie. Zapraszam na dalszą część posta.



Jeśli mnie czytacie to wiecie, że moimi ulubionymi kolorami na paznokciach są brązy, beże, brudne róże i oczywiście szarości. Nie bez powodu wybrałam takie kolory od Chiodo - 257 Steel Knight oraz 194 Roasted Dance. Kolor 257 to głęboki ciemny szary a 194 to szary o brązowym odcieniu z prawie niewidocznymi gołym okiem białymi drobinkami, których na paznokciach nie widać wcale. Wiedziałam, że te kolory idealnie będą się komponować z szarością od Semilaca – 105 Stylish Gray. Po kupnie tych lakierów w mojej głowie od razu pojawił się plan odnośnie ich wykorzystania. Mamy zimę, więc nie może zabraknąć na moich dłoniach sweterkowego zdobienia! To już chyba tradycja. Sweterkowe zdobienia możecie oglądnąć również w tym > KLIK < i w tym > KLIK < poście.


A jakie są moje pierwsze wrażenia odnośnie lakierów hybrydowych Chiodo? Moim zdaniem są porównywalne do Semilaców. Konsystencja, poziomowanie i krycie bardzo zbliżone do siebie. Na ten moment wiem jednak, że gorzej odmaczają się w acetonie. Trwałość również jest porównywalna. Więc jeśli szukacie czegoś podobnego do Semilaców to śmiało możecie wypróbować lakiery od Chiodo.



Jestem na:  


          



szare lakiery semilac, szare lakiery chiodo
zdobienie sweterkowe na hybrydzie
chiodo kolor 257, chiodo 194, semilac 105
sweterki na paznokciach inspiracje
inspiracje hybrydowe 2017
alternatywa dla lakierów hybrydowych semilac

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz pytania? Podobał Ci się post? Zostaw komentarz :)