13 kwietnia 2015

Manicure hybrydowy Semilac Biscuit 032 & Sweet Pink 003




Manicure hybrydowy od niedawna skradł moje serce. Dotychczas malowałam paznokcie tylko i wyłącznie zwykłymi lakierami, lecz zirytowana oczekiwaniem na ich wyschnięcie i dość szybkim odpryskiwaniem szukałam innej metody stylizacji paznokci. Tak znalazłam informację o metodzie hybrydowej.

Pięknie lśniące paznokcie, kolor utrzymujący się ok. 2 tygodni i wzmocnienie płytki paznokcia spowodowały, że musiałam to wypróbować! Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie chciała tego zrobić w zaciszu domowym. No przecież nie może być to takie trudne, prawda? I tym sposobem zaopatrzyłam się we wszystko co było mi potrzebne do zrobienia i ściągnięcia hybryd. Dziś prezentuję wam pierwszą próbę manicure hybrydowego na moich paznokciach. Nie są one idealne. Bojąc się o to jak będą się trzymać i przede wszystkim jak je później ściągnę (czy je w ogóle ściągnę :)) zrobiłam 2 mega cienkie warstwy, które jak widać na zdjęciach prześwitują. Do tego manicure użyłam lakierów Semilac od Diamond Cosmetics w kolorach: 032 Biscuit i 003 Sweet Pink. 











Próbowałyście już manicure hybrydowego?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz pytania? Podobał Ci się post? Zostaw komentarz :)