19 kwietnia 2015

Manicure hybrydowy Semilac Mint 022, Biscuit 032 & Black Diamond 031



Dziś przychodzę do Was z kolejną odsłoną manicure hybrydowego. Tym razem wykończyłam paznokcie matowym topem, a także co poniektóre pomalowałam zwykłym lakierem.

Do wykonania tego manicure wykorzystałam piękną miętę, którą połączyłam z kremowo-biszkoptowym i czarnym lakierem. Lakiery hybrydowe których użyłam to Semilac Mint (022), Biscuit (032) a także Black Diamond (031). Baza i matowy top także są tej firmy. Wzorki na niektórych paznokciach zrobiłam pędzelkiem, a kropki sondą. Na czarny lakier hybrydowy (pod top wykończeniowy) pokusiłam się położyć zwykły lakier od H&M Basement Chill. Lakier ten jest połączeniem brokatu i konfetti zmieszanych w przezroczystej bazie. Oczywiście przed nałożeniem topu odczekałam, aż lakier wyschnie. Czy malowanie zwykłym lakierem hybryd przed nałożeniem topu to dobry pomysł? Myślę że tak, pod warunkiem, że jest to wzorek. Ja malowałam cały paznokieć i po 1,5 tygodnia widziałam jak ten zwykły lakier zaczyna pękać. Lepiej jest jednak położyć zwykły lakier na skończone już i odtłuszczone hybrydy. Wtedy, gdy zobaczymy coś niepokojącego możemy po prostu zmyć ten lakier i położyć od nowa. Używamy do tego oczywiście zmywacza bez acetonu, gdyż ten nie wpłynie negatywnie na nasze wcześniej zrobione hybrydy.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz pytania? Podobał Ci się post? Zostaw komentarz :)