23 kwietnia 2015

Chevron'owe poszewki na poduszki



Cóż.. nazwa bloga zobowiązuje. Jestem zakochana w chevronie! Uwielbiam ten print za prostotę, a także skandynawski styl. I chociaż nie potrafię sobie wyobrazić całej ściany w zygzakach, tak już dekoracje jak najbardziej tak! Dzisiaj przychodzę do was z poszewkami na poduszkę w ten właśnie print.  


Ceny takich poszewek pozostawiają wiele do życzenia. Nie potrafiłam zrezygnować z chęci ich posiadania, dlatego wpadłam na pomysł by wykonać je sama! Nie widziałam takiego materiału nigdzie stacjonarnie, więc postanowiłam zamówić na allegro. Dodatkowo do chevron'u dobrałam materiał w gwiazdki, co by nie było tak nudno. Dwie poszewki są o wymiarach 40x40 a jedna 45x45. Moje zapinane są na guziczki, ale można też zrobić zapinaną na zamek czy na zakładkę. Materiał starczył by mi na jeszcze jedną poszewkę, ale stwierdziłam że lepiej zostawić i wykorzystać go w inny sposób. Zrobienie takich poszewek możecie zlecić mamie, babci czy innej osobie potrafiącej obsługiwać maszynę do szycia :)  












Podobają się Wam poszewki w chevron'owy print?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz pytania? Podobał Ci się post? Zostaw komentarz :)