27 czerwca 2016

RECENZJA - Sally Hansen Instant Cuticle Remover - żel do usuwania skórek


Instant Cuticle Remover Sally Hansen

Zadbane dłonie są wizytówką każdej kobiety. Idealny kształt paznokci, precyzyjny manicure i usunięte skórki to podstawa pięknych paznokci. Moją zmorą od zawsze był nadmiar skórek wokół paznokci. Suche, twarde i trudne do odsunięcia spędzały mi sen z powiek. Do tej pory próbowałam wiele preparatów aby pomóc sobie w tej czynności. Jeden udało mi się nawet zrecenzować na blogu > KLIK <, ale niestety nie sprawdził się u mnie. Próbowałam nawet regularnie wcierać olejki w skórki ale i to nic nie pomogło. Podczas akcji -49% na produkty do paznokci w Rossmannie natknęłam się na preparat do usuwania skórek od Sally Hansen. Nie zastanawiając się długo, wrzuciłam go do koszyka i zaczęłam testy. Chcecie wiedzieć czy działa na moje problematyczne skórki? O tym dowiecie się w dalszej części bloga.
  


Instant Cuticle Remover Sally Hansen – preparat do usuwania skórek


Co obiecuje producent:

Zmiękczanie skórek w ciągu 15 sekund.
Martwi Cię: Nadmiar skórek wokół paznokci, które są suche i nachodzą na paznokcie.
Rezultat: Gładkie, miękkie skórki.
Jak to działa? Rewolucyjna formuła pomaga usunąć nadmiar skórek w kilkanaście sekund, a zawartość nawilżającego aloesu i rumianku łagodzi podrażnienia.


Sposób użycia:

Skórki: Wyciśnij żel na skórki i pod końcówki paznokcia. Po 15 sekundach delikatnie odsuń skórki patyczkiem. Następnie dokładnie zmyj nadmiar ciepłą wodą i mydłem.
Zgrubiały naskórek: Nałóż na zgrubienia na 1 minutę, nie dłużej. Następnie dokładnie zmyj nadmiar ciepłą wodą i mydłem.

Trzymaj dłonie z daleka od oczu podczas stosowania. Nie stosuj częściej niż 2 razy w tygodniu. Nie stosuj na uszkodzoną lub wrażliwą skórę.

Cena: 21,99 zł (Rossmann)
Pojemność: 29,5 ml



Moja opinia:

Preparat od Sally Hansen zamknięty jest w wygodnej plastikowej buteleczce z aplikatorem. Buteleczka jest bardzo poręczna, żel wyciskamy bezpośrednio na skórki poprzez delikatne naciśnięcie buteleczki. Idealnie zmiękcza nawet bardzo twarde i suche skórki w wyznaczonym przez producenta czasie. Po prostu działa! Jestem z niego bardzo zadowolona i nie zamienię go na nic innego. Stosuję 2 razy w tygodniu i przyznam, że podczas regularnego stosowania moje skórki stały się bardziej zdyscyplinowane i podatniejsze na działanie tego preparatu. Polecam każdemu kto ma problemy z odsuwaniem swoich skórek :) Ułatwia życie i skraca czas przeznaczony na usunięcie zbędnych skórek wokół paznokci. Próbowałyście już tego preparatu od Sally Hansen?


Jestem na:






żel do usuwania skórek sally hansen
recenzja preparatu do skórek Instant Cuticle Remover
usuwanie skórek Sally Hansen
Sally Hansen żel do skórek recenzja


4 komentarze:

  1. Właśnie użyłam go wczoraj i jestem pod mega wrażeniem! Zawsze miałam problem ze skórkami, a teraz, dzięki temu preparatowi- problem znikł. Świetny i taka buteleczka a ilość jaką jednorazowo nakładamy- super wydajne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Ja jestem nim równie zachwycona jak Ty :)

      Usuń
  2. Super preparat właśnie go kupiłam i jestem też bardzo zadowolona.
    Poprzednio miałam z firmy "Star Nail " cuticle remover też jest świetny .
    Jeden i drugi jak dla mnie na 6+

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi sie, że warto spróbowac wszystkiego co pomoże nam w pielgnacji naszych dłoni :) Odpowednie nawilżenie ochrona przed promieniami uv a także przed zimnem podczas chłodnych dni, np. nosząc ciepłe rekawiczki.

    OdpowiedzUsuń

Masz pytania? Podobał Ci się post? Zostaw komentarz :)