4 maja 2016

Hean Gigant Shock professional XXL volume – pogrubiający tusz do rzęs w rozmiarze XXL - recenzja



Maskara do rzęs to jeden z podstawowych kosmetyków, których używam do codziennego makijażu. Do tej pory niezastąpionym tuszem do rzęs była pogrubiająca i stymulująca wzrost rzęs maskara Growing Lashes od Wibo. Maskara ta, od kilku lat niezmiennie mi służy, a jej recenzje znajdziecie w tym poście > KLIK <. Niedawno, biorąc udział w akcji testuj Hean z Nails Revolutions otrzymałam przesyłkę od firmy Hean. W ambasadorskiej paczce oprócz lakierów do paznokci, znalazło się także parę kosmetyków. Jednym z nich był pogrubiający tusz do rzęs Gigant Shock professional XXL volume. Produkt ten zachwycił mnie na tyle, że postanowiłam go zrecenzować. Na chwilę obecną, to on stanowi u mnie numer jeden w kategorii najlepszy tusz do rzęs do codziennego stosowania! Ciekawi recenzji? Zapraszam na dalszą część posta :)



Hean Gigant Shock professional XXL volume – pogrubiający tusz do rzęs w rozmiarze XXL


Pogrubiający tusz do rzęs w rozmiarze XXL. Efekt teatralnego spojrzenia i do 3x większa objętość rzęs. Maksymalnie pogrubia, przedłuża i rozdziela rzęsy. Elastyczna formuła nie kruszy się i nie rozmazuje. Pielęgnuje i regeneruje rzęsy. W zależności od oczekiwanego efektu pogrubienia nakładać 1 – 3 warstw.


Cena: 16,99 zł
Pojemność: 14 ml


Maskara zamknięta jest w wygodnym, poręcznym opakowaniu zabezpieczonym naklejką safety lock. Posiada zwykłą, grubszą szczoteczkę do rzęs. Ja – zwolenniczka silikonowych szczoteczek - miałam nie lada obawy jak spisze się u mnie tusz ze zwykłą szczoteczką. Jednak już po pierwszym użyciu moje obawy zostały rozwiane. Szczoteczka bardzo dobrze współpracuje, a ilość nabieranego przez nią produktu jest w porządku. Konsystencja tuszu jest idealna. Tusz nie odbija się na powiece, z czym mogą zetknąć się osoby z opadającą powieką (czyt. ja ;)) Nie osypuje się (naprawdę!) i łatwo zmywa się olejkiem do demakijażu. A co z obietnicami producenta? Tusz naprawdę świetnie rozdziela rzęsy. Kilka osób zwróciło mi uwagę, że moje rzęsy zwiększyły swoją objętość. Wszystko co obiecuje producent jest prawdą. No może oprócz pielęgnacji i regeneracji rzęs, bo tego raczej nie jestem w stanie na tą chwilę zauważyć.

Jestem miło zaskoczona tym tuszem do rzęs. Aż trudno uwierzyć, że nigdy nie miałam możliwości bliżej przyjrzeć się produktom firmy Hean. Zarówno lakiery jak i tusz do rzęs są świetnymi, godnymi polecenia produktami. A Wy używałyście już produktów tej firmy? Jak Wasze wrażenia?

 
Jestem na: 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz pytania? Podobał Ci się post? Zostaw komentarz :)