5 lipca 2016

Manicure hybrydowy - Cosmetics Zone 185 Parisian Blue - negative space nails, geometryczne zdobienie, matowe wykończenie


zdobienie na hybrydzie cosmetics zone

Kobalt to zdecydowanie najładniejszy odcień niebieskiego. Jakiś czas temu pokazywałam Wam już ten kolor na paznokciach. Recenzja dotyczyła zwykłego lakieru do paznokci od firmy Wibo, którą możecie przeczytać w tym poście > KLIK <. Już wtedy obiecałam sobie, że muszę znaleźć odpowiednik tego koloru w gamie kolorystycznej lakierów hybrydowych. Przy ostatnich zakupach hybryd od razu wiedziałam, że do mojego koszyka trafi właśnie ten kolor. Żeby nie przyćmić jego piękna w moim manicure postawiłam na delikatne zdobienie jednego paznokcia. Oczywiście zdobienie będzie pokazane w poście step by step, a tymczasem zapraszam Was na więcej zdjęć mojego manicure!




Ten piękny, kobaltowy lakier hybrydowy to lakier firmy Cosmetics Zone. Jest to drugi kolor jaki prezentuje Wam na swoich paznokciach od tej firmy. Ostatnio pokazywałam na blogu kolor 014 Indian Roses, który możecie obejrzeć w tym wpisie > KLIK <. Lakier o numerze 185 Parisian Blue do pełnego krycia potrzebuje dwóch troszkę grubszych warstw lub trzech cienkich. Aby cały manicure nie był nudny postanowiłam dodać zdobienie na serdecznym palcu. Bazą do jego zrobienia był półtransparentny lakier hybrydowy Semilac Hardi Milk. W swoim asortymencie lakierów hybrydowych nie mam innego mlecznego koloru idealnego np. do francuskiego manicure, dlatego używam Semi Hardi Milk. Zdobienie wykonałam za pomocą cienkiego pędzelka i oczywiście hybrydy 185 Parisian Blue. Całość wykończyłam matowym topem. Uwielbiam matowe paznokcie, a Wy?


Jestem na:



  



cosmetrics zone 185 Parisian blue
negative space nails, matowe paznokcie, hybrydy
zdobienie na hybrydzie
matowe paznokcie
geometryczne paznokcie hybrydowe, negative space nails na hybrydzie, matowe paznokcie hybrydowe

2 komentarze:

Masz pytania? Podobał Ci się post? Zostaw komentarz :)