12 września 2016

Recenzja - Peeling cukrowy do ciała Miód i Wanilia - Farmona Magic Spa


kosmetyki Farmona recenzja

Peelingi cukrowe nie należą do grupy moich ulubionych peelingów. W zasadzie to nie wiem, dlaczego ten trafił w moje ręce podczas zakupów. Moimi ulubieńcami są przecież typowe silne zdzieraki. Mogę tylko podejrzewać, że skusił mnie napis na opakowaniu – miód i wanilia. W waniliowej nucie zapachowej jestem zauroczona od dawna, a zapach tego peelingu dodatkowo przełamany jest aromatem pomarańczy. Połączenie to idealnie nada się na długie jesienne wieczory, które lada moment staną się codziennością.



Peeling do ciała z mleczkiem waniliowym, masłem shea, ekstraktem z miodu i skórką pomarańczy od firmy Farmona



Co obiecuje producent:

Kryształki cukru intensywnie złuszczają martwy naskórek, idealnie wygładzają ciało. Skóra staje się niezwykle gładka, jedwabiście miękka i nawilżona. Słodki zapach wanilii uwalnia od stresu, wycisza i relaksuje. Idealny dla skóry suchej i normalnej.


Cena: ok. 22 zł
Pojemność: 200g


Sposób użycia:

Niewielką ilość peelingu nanieść na wilgotną skórę, delikatnie masować, spłukać. Stosować 1-2 razy w tygodniu. Idealny do skóry suchej i normalnej.



Moja opinia:

Produkt zamknięty jest w dość ciężkim, szklanym, zakręcanym słoiczku. Opakowanie jest ciekawe, ale niestety mało poręczne i niewygodne. Dla jednych szklany słoiczek to plus dla produktu a dla innych minus. Ja specjalnie wybrałam szkło – już mam pomysł jak je wykorzystam po skończeniu produktu. Peeling zabezpieczony jest srebrną folią, co wręcz kocham w kosmetykach tego typu. Mam wtedy pewność, że nikt przede mną nie miał bezpośredniego kontaktu z produktem. Zapach tego peelingu jest obłędny – z dominującą nutą wanilii przełamaną aromatem pomarańczy. Konsystencja jest gęsta, wyczuwalne są w niej drobiny cukru a także jakieś ciemniejsze, pojedyncze, drapiące kawałki. Produkt nie jest suchy, nie osypuje się, przez co można spokojnie nanieść go na skórę. Działanie tego peelingu jest dla mnie trochę za słabe. Nie jest to wina samego produktu, bo swoją rolę spełnia – delikatnie złuszcza naskórek. Po prostu lubię typowe zdzieraki. Skóra jest delikatnie wygładzona, a sam produkt zostawia na niej tłusty film. Warstwa ta może niektórym nie przypaść do gustu, może być za tłusta. Osobiście czasem cieszę się, że po zastosowaniu tego peelingu nie muszę już smarować ciała balsamem, ale czasem czuje, że jednak ta warstwa jest za ciężka. Jeśli lubisz peelingi cukrowe, zapach wanilii przełamany aromatem pomarańczy i tłusty film zastępujący balsam do ciała – ten peeling jest dla Ciebie.




PS Jesteś ciekawa co mam na paznokciach? Zajrzyj koniecznie do tego posta > KLIK <


Jestem na: 



               




Farmona Magic Spa miód i wanilia
Farmona Waliczek recenzja peeling miód i wanilia
Farmona peeling cukrowy recenzja
Aromaterapia Magic Spa miód i wanilia opinie
Aromaterapia magic spa farmona peeling cukrowy do ciała miód i wanilia recenzja

1 komentarz:

  1. za 200 ml peelingu Efektimy o zapachu arbuzowym zapłaciłam w Rossmanie 9 zł na promocji, normalnie kosztuje 14 z tego co kojarzę :) ja wolę taniej szukać a ten co kupiłam nieziemsko pachnie egzotyką ;)

    OdpowiedzUsuń

Masz pytania? Podobał Ci się post? Zostaw komentarz :)