8 listopada 2015

Manicure wykonany lakierem do paznokci - Wibo, Gold Line, nr 29

lakier do paznokci Wibo


Kobaltowy kolor to mój ulubiony odcień niebieskiego. Jest jedyny i niepowtarzalny. Jednak na próżno szukać go obecnie w sklepach. Szał na ten kolor niestety minął. W sieciówkach królują w tym sezonie kolory natury: bordo, zgniła zieleń oraz ciemny beż. Kobaltowy kolor można jedynie spotkać w dodatkach. Ja postawiłam na razie na lakier do paznokci w tym cudownym kolorze. Lakier jak lakier, nie ma go co porównywać do trwałości hybryd, dlatego wiem, że moim must have przy następnym zamówieniu hybryd będzie właśnie lakier o kobaltowym odcieniu!



Dziś pokazuję Wam paznokcie pomalowane pięknym kobaltowym lakierem nr 29 od WIBO z kolekcji Gold Line. Lakier kupiłam już jakiś czas temu, ale dopiero niedawno miałam czas, aby pomalować sobie nim paznokcie. Niestety kolor ten potrzebował jasnej bazy i co najmniej 3 warstw do pełnego krycia (jest dość transparentny). Mankament ten całkowicie rekompensuje głęboki kolor lakieru. Jest po prostu piękny! Mimo, że kobalt lubi łączyć się z różnymi kolorami, tym razem zostawiłam go solo. Jak Wam się podoba?


lakier do paznokci wibo kobaltowy
kobaltowy lakier wibo




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz pytania? Podobał Ci się post? Zostaw komentarz :)