1 września 2016

Manicure hybrydowy - Cosmetics Zone 011 Classic Red


Cosmetics Zone 011

Czerwień to klasyk wśród wszystkich kolorowych lakierów do paznokci. Kolor ten prawie nigdy nie wychodzi z mody, zmieniają się jedynie odcienie, które są w danej chwili na topie. Nie potrzebuje żadnych zdobień, ponieważ najlepiej wygląda we własnym towarzystwie. Choć sama bawię się kolorami i zdobieniami, to czasem mam właśnie ochotę na takiego klasyka z dużą dozą elegancji. Tak było i tym razem.



Ta piękna czerwień to Classic Red 011 od firmy Cosmetics Zone. Kolor ten kryje praktycznie całkowicie już po pierwszej warstwie ale dla lepszego efektu nałożyłam ich aż 2. Ogólnie jestem bardzo zadowolona z pigmentacji i konsystencji tych lakierów hybrydowych, a bliżej przyjrzałam im się w tym poście > KLIK <. Lakier 011 Classic Red ładnie się poziomuje, nie smuży a jego rzadka konsystencja nie sprawia żadnych problemów przy nakładaniu. Cały manicure wygląda bardzo kobieco i naturalnie. Więcej swatche moich kolorów znajdziecie w poście, gdzie je recenzowałam > KLIK <.


Lubicie czerwień na paznokciach?  


Jestem na: 



          



swatche kolorów Cosmetics Zone
lakiery hybrydowe zdobienia
czerwone lakiery hybrydowe
czerwone paznokcie hybrydowe
zdobienie na czerwonej hybrydzie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz pytania? Podobał Ci się post? Zostaw komentarz :)