5 września 2016

Manicure hybrydowy - srebrne listki metaliczne na paznokciach


srebrne paznokcie


Zdobnictwo paznokci w ostatnim czasie weszło na inny poziom. Firmy mające w swojej ofercie lakiery hybrydowe, co chwile wypuszczają nowe pyłki, folie transferowe czy transparentne. Rywalizują ze sobą, wypuszczając na rynek modne nowości, niedostępne jeszcze u konkurencji. Zdobywają przy tym swojego nowego, indywidualnego klienta. Chyba każdy, kto w jakimś stopniu interesuje się paznokciami kojarzy efekt szkła, chromu czy lustra. Firmy obiecują cuda, jednak zna ktoś sposób na idealny efekt lustra, który nie zanika po nałożeniu topu? Chyba jednak nie. Analizując różne strony i blogi stwierdziłam, że zamiast czekać na idealny efekt, spróbuje sama pokombinować. Jako, że moja mama zajmuje się hobbistycznie decoupage'm (wszystkie prace związane z nim na blogu to jej dzieło) postanowiłam podkraść jej trochę płatków i lisków metalicznych o różnych kolorach i wypróbować na paznokciach. Efekty testu znajdziecie w dalszej części posta.





Ostatnio pokazywałam Wam piękny, choć już jesienny manicure w odcieniach brązu i miedzi > KLIK <. To była pierwsza próba wykorzystania płatków metalicznych w kolorze miedzi. Dziś postanowiłam wypróbować listki metaliczne w kolorze srebra już na wszystkich paznokciach. I tak jak przy pierwszej próbie płatki metaliczne zdały egzamin na 5+, tak przy liskach metalicznych egzamin ten oblały na całej linii. 





Na początku myślałam, że to wynika z różnicy płatki a listki. Niestety później zweryfikowałam moje podejrzenia i ta różnica nie ma znaczenia. Została tylko różnica w aplikacji samego złotka czy sreberka. Za pierwszym razem, aplikowałam płatki od razu na warstwę dyspersyjną bazy. Fakt, trzymały się 2 tygodnie, jednak po ściągnięciu zauważyłam, że odbarwiły mi płytkę paznokcia na zielono. Tym razem postanowiłam położyć kolor, aby do tego nie dopuścić. Listki nałożyłam więc na warstwę dyspersyjną ale koloru a nie bazy. I niestety po 2 dniach moje sreberko zaczęło schodzić razem z topem. A już myślałam, że będę się cieszyć srebrnymi paznokciami przez 14 dni. No cóż, myślę, że nadal będę kombinować. Wiem, że jako mały element na paznokciu, płatki zostają na swoim miejscu do momentu aż nie ściągnę paznokci, dlatego nie raz pojawią się jeszcze przy zdobieniu.




Jestem na:


       
 


paznokcie hybrydowe
efekt lustra na paznokciach
efekt lustra na hybrydzie
lustro na paznokciach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz pytania? Podobał Ci się post? Zostaw komentarz :)