10 września 2016

Lilac Glitter Nail Polish od Claire's - Magical Unicorn


Claire's lakiery do paznokci

Zazwyczaj w czasie oglądania buteleczki lakieru klasycznego w mojej głowie pojawia się dość wyraźny obraz zniechęcający do jego kupna. Długo schnący lakier, który szybko ściera się z wolnego brzegu lub tak samo szybko odpryskuje – tak sobie go wyobrażam. To mi wystarcza do grzecznego odłożenia produktu na półkę sklepową. Jednak ten lakier to odstępstwo od reguły. Gra światła, jaka uderzyła mnie w czasie oglądania tej buteleczki sprawiła, że nie mogłam jej odłożyć z powrotem na półkę. Ten lakier musiał być mój!



Lakier pochodzi ze sklepu Claire's. Jakiś czas temu pokazywałam na blogu inny lakier z tej firmy, holograficzny > KLIK <. Magical Unicorn to piękny brokat mieniący się wszystkimi kolorami tęczy z bazą w kolorze lila. Najbardziej efektownie wygląda w sztucznym świetle – tworzy wtedy istną grę świateł! Lakier zamknięty jest w dużej 10 mililitrowej buteleczce z wygodnym pędzelkiem. Jest dość rzadki, potrzebuje dłużej chwili do całkowitego wyschnięcia i niezbyt przyjemnie pachnie. Do całkowitego krycia potrzebuje dwóch grubszych warstw. Pomimo tego, że nie nałożyłam na niego topu, trzyma się na paznokciach dobrze. Oprócz delikatnego zdarcia z wolnego brzegu po dwóch dniach uważam, że jest trwały. Jego koszt to 13,90zł. Zwraca na siebie niesamowitą uwagę, zwłaszcza w pomieszczeniach oświetlonych sztucznym światłem! 



Jestem na:



               




Claire's lakiery
Claire's
Claire's nail polish
brokatowe paznokcie
inspiracje paznokciowe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz pytania? Podobał Ci się post? Zostaw komentarz :)