13 lipca 2015

Bransoletka DIY ze starej bluzki


Ostatnio na blogu pokazywałam Wam łańcuszek zrobiony ze starej bluzki. Jak go zrobić zobaczyć możecie w tym poście > KLIK <. Dzisiaj pokażę Wam coś podobnego, również ze starej bluzki (chyba nawet z tej samej co łańcuszek ;)). Będzie to bransoletka! Niepotrzebna bluzka jest dobrym podłożem do zrobienia czegoś fajnego. Zawsze gdy coś nie wyjdzie, nie będzie szkoda jej wyrzucać. Chociaż to, co prezentuje nie ma prawa nie wyjść!

 Co potrzebne jest do zrobienia naszej bransoletki?


  • kawałek starej bluzki
  • łańcuszek dekoracyjny
  • zapięcie, 2 ogniwa, 2 końcówki do rzemieni
  • klej (kropelka)


Zaczynamy od pocięcia starej bluzki. Tniemy ją po długości na cienkie pasy. Ja do bransoletki wzięłam tylko 3 pasy. Do jednego paska dorzuciłam cienki łańcuszek dekoracyjny. Pasy rozciągnęłam, do jednego doczepiłam łańcuszek i związałam początek w guzek. Następnie zaczęłam pleść z nich warkocza. Po wymierzeniu ręki i sprawdzeniu długości końce warkocza związałam a niepotrzebną resztę pasów obcięłam. Do końcówek wlałam trochę kleju, boki warkocza też polałam i wepchałam do tej końcówki. Ważne aby odczekać chwile żeby klej związał. Potem wpięłam kółeczka i zapięcie. I gotowe!  


PS Paznokcie pokazywałam Wam w tym poście > KLIK <














Próbowałyście już zrobić swoje DIY ze starej bluzki?  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz pytania? Podobał Ci się post? Zostaw komentarz :)