26 maja 2015

Naszyjnik DIY ze starej bluzki


Macie w domu starą, nieużywaną bądź zapomnianą bluzkę? Na pewno macie! Dziś wyczarujemy z niej piękny naszyjnik! To kolejny tego typu wpis na moim blogu. Mam nadzieje że Was nie zanudziłam jeszcze :) Jak pewnie zauważyłyście moje naszyjniki są bardzo proste do zrobienia :) Jeśli macie starą bluzkę której nie używacie to zapraszam na posta!


Tak jak już wspomniałam wyżej wykorzystałam starą bluzkę. Ostatnio robiłam także naszyjnik z filcu i kamyczków do którego odsyłam (również bardzo prosty do zrobienia) > KLIK <. Bluzka jak widzicie miała kolor czarny a ja już myślę aby przeznaczyć na następny naszyjnik kolejną różową :). Naszyjnik robi się naprawdę błyskawicznie :) Polecam. Zapięcie (karabińczyk), 2 ogniwa i końcówki do rzemieni kupiłam stacjonarnie, ale na pewno są do kupienia także w internecie. W sumie zapłaciłam za te elementy biżuteryjne 4,50 zł. Cienki łańcuszek już miałam, więc nie musiałam kupować.


Co potrzebujemy do stworzenia tego naszyjnika?
  • stara bluzka
  • zapięcie, 2 ogniwa, 2 końcówki do rzemieni
  • cienki łańcuszek (opcjonalnie)
  • klej (kropelka)
  • igła i nici


Naszą bluzkę tniemy po długości na cienkie pasy (moja miała długość ok. 53 cm). Im cieńsze tym więcej można wziąć do warkocza (ja miałam w sumie po 3 na każde pasmo). Pasy te rozciągnęłam, związałam początek gumką recepturką i zaczęłam pleść z nich warkocza. Koniec warkocza również związałam gumką recepturką (można także związać końce supłem). Do końcówek wlałam trochę kleju, boki warkocza też polałam i wepchałam do tej końcówki. Ważne aby odczekać chwile żeby klej związał. Potem wpięłam kółeczka i zapięcie. Na sam koniec przyszyłam na środku cienki łańcuszek (oczywiście z lewej strony). Doszywanie łańcuszka można oczywiście pominąć :) Albo zamiast przyszywać-przykleić. I to wszystko!











Podoba Wam się mój naszyjnik ze starej bluzki?

  

2 komentarze:

Masz pytania? Podobał Ci się post? Zostaw komentarz :)