17 stycznia 2016

Maska do włosów intensywnie kondycjonująca z keratyną - Ziaja, Kozie Mleko - recenzja


Ziaja maska do włosów opinia

Podstawą pielęgnacji moich włosów są maski i odżywki. Kiedyś byłam prawdziwą włosomaniaczką, która dążyła do odzyskania zdrowych i lśniących włosów. Gdy doszłam do pewnego etapu pielęgnacji swoich włosów i wiedziałam, że są zdrowe i nic więcej z nich nie wyciągnę, postanowiłam oddać włosy na rzecz Fundacji Rak'n'Roll. Ale o moich włosach, a także o akcji 'Daj Włos!' na pewno stworzę w przyszłości osobnego, bardzo rozbudowanego posta. Teraz skupmy się na maskach do włosów. Podążając za upragnioną wizją zdrowych włosów testowałam niezliczoną ilość masek. Teraz, mimo że z włosami o 25 cm krótszymi, nadal lubię je testować. Dlatego dziś zapraszam Cię na moją recenzję maski intensywnie kondycjonującej z keratyną od firmy Ziaja.


Ziaja kozie mleko – maska intensywnie kondycjonująca z keratyną


Satynowa, kremowa maska intensywnie kondycjonująca do włosów zniszczonych, suchych, szorstkich i matowych. Zawiera keratynę, naturalny budulec włosów oraz proteiny koziego mleka - substancje czynne, które odbudowują włosy w miejscach gdzie są uszkodzone, poprawiają ich elastyczność , zapobiegają kruchości i łamliwości. Ma silniejszy charakter kondycjonujący niż odżywka dlatego polecana szczególnie do włosów poddawanych częstym zabiegom fryzjerskim.

DZIAŁANIE
Intensywnie regeneruje naruszoną strukturę włosów.
Przywraca włosom odczuwalną gładkość, nawilżenie i formę.
Zawiera nowy, super efektywny kondycjoner - Polyquaternium-70.
Działa multifunkcyjnie, szczególnie poprawia połysk i rozczesywanie.
Chroni włosy przed negatywnymi skutkami zabiegów fryzjerskich.
Nie obciąża włosów pomimo wysokiej koncentracji czynników aktywnych.



Cena: 7-8 zł
Pojemność: 200 ml


Moja opinia:

Maska zamknięta jest w wygodnym, poręcznym, plastikowym opakowaniu z zakrętką. Produkt dodatkowo zabezpieczony jest folią ochronną. Sama maska jest gęsta, nie spływa z włosów i ma specyficzny zapach, tak jak cała linia kozie mleko od Ziaji. Zapach ten uwielbiam i mi on osobiście nie przeszkadza ale wiem, że dla niektórych będzie on zbyt intensywny.

Producent zaleca trzymać maskę na włosach od 3-5 minut, co dla mnie jest trochę absurdalne. Aby wszystkie składniki miały czas przeniknąć w strukturę naszych włosów, maskę powinno się trzymać co najmniej 30 minut. Ten produkt nakładałam różnie, czasem zgodnie z zaleceniami producenta, a czasem i na ponad 30 minut. Niestety oprócz łatwiejszego rozczesywania a także miękkich i gładkich włosów nic więcej nie zauważyłam. Na pewno maska nie zregeneruje nam struktury włosa, ani nie nawilży nam włosów. Jest to bardziej treściwa odżywka do włosów niż maska. Jej efekty są takie same, niezależnie od czasu trzymania na włosach.

Podsumowanie:

Podsumowując, jeśli szukasz dosyć taniej 'odżywki' do włosów, która ułatwia rozczesywanie i sprawi, że twoje włosy będą miękkie i gładkie to polecam Ci wypróbować tą maskę. Jeśli jednak, oczekujesz czegoś więcej od maski do włosów to lepiej o niej zapomnij :) 


Jeśli spodobała Ci się moja recenzja to zachęcam do polubienia mojego Facebooka > KLIK <.






Ziaja kozie mleko opinia


Ziaja maska do włosów kozie mleko opinia


PS Mój manicure to alternatywa dla paznokci żelowych od Golden Rose. Jeśli jesteś ciekawa co to za lakier to zapraszam tutaj > KLIK <.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz pytania? Podobał Ci się post? Zostaw komentarz :)