16 listopada 2015

Manicure hybrydowy Semilac Nuts & Caramel 139, Stylish Gray 105 & Classic Nude 004 w macie + róże 3D


Po pastelowym szaleństwie przyszła pora na delikatniejsze kolory (> KLIK <). Na kolory w odcieniach naturalnych: piękny popiel, karmelowy brąz oraz odcień skóry z domieszką brudnego różu. Idealnie wpasowują się w otaczająca nas aurę. Niedawno jeden z tych kolorów Classic Nude pojawił się w sweterkowym zdobieniu (> KLIK <). Dziś również postawiłam na wypukłe zdobienie, ale już nie na sweterek lecz na różę. Tak! W tym manicure hybrydowym rządzi róża 3D! Takie zdobienia idealnie pasują do stonowanych kolorów i nie raz jeszcze pojawią się u mnie.


Do tego manicure hybrydowego wykorzystałam oczywiście lakiery hybrydowe Semilac od Diamond Cosmetics. Kolory jakie wykorzystałam to: Nuts & Caramel 139, Classic Nude 004 oraz Stylish Gray 105. Całość wykończyłam topem matowym również od Diamond Cosmetics. Wypukłe róże pojawiły się na palcu serdecznym i środkowym. A jak zrobić takie róże dowiecie się już jutro! Pojawi się zdjęciowy tutorial pokazujący jak wykonać to zdobienie na hybrydzie. Bądźcie czujni :) A teraz zostawiam Was ze zdjęciami moich paznokci.  


PS Na blogu pojawił się tutorial jak wykonać takie róże na paznokciach. Zapraszam tutaj > KLIK <.


semilac 004, semilac 105, semilac 139
Semilac Diamond Cosmetics 139, 105, 004
Semilac Nuts & Caramel 139, Stylish Gray 105, Classic Nude 004
Nuts & Caramel, Stylish Gray, Classic Nude
sweterek na paznokciach, róża 3d
semilac zdobienie na hybrydzie
Nuts & Caramel 139, Stylish Gray 105, Classic Nude 004



2 komentarze:

  1. Również wykonuje manicure hybrydowy. Nie jestem po kursach (planuje zrobić w przyszłości), kombinuje tylko i wyłącznie na swoich paznokciach. Szkoda tylko, że Semilac jest aż tak drogi w porównaniu do normalnych lakierów ;D Ładne różyczki, to niełatwa sztuka ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Nie są aż tak trudne do wykonania :) Jutro wstawię tutorial i się przekonasz :) Fakt, w porównaniu do normalnych lakierów, hybryda to dość duży wydatek, ale ja sobie bez niej już życia nie wyobrażam :) Jest wygodna, o wiele lepiej mi się nią maluje (nie zasycha) i jest trwała. Aczkolwiek nie skreślam zwykłych lakierów :) Ja również jestem samoukiem ;)

      Usuń

Masz pytania? Podobał Ci się post? Zostaw komentarz :)