20 stycznia 2016

Astor Perfect Stay Smooth Velvet Effect - 612 Devil in Me


lakiery do paznokci astor

10 stycznia minął rok, odkąd zaczęłam swoją przygodę z manicure hybrydowym. Pisanie podsumowania > KLIK < uświadomiło mi, jak rzadko w ciągu tego czasu dałam odpocząć swoim paznokciom. Postanowiłam szybko nadrobić zaległości i zrobić sobie chwilową przerwę od hybrydy. Dziś, po raz kolejny przedstawiam Wam zwykły lakier do paznokci. Tym razem pomalowałam je lakierem Astor Perfect Stay Smooth Velvet Effect. W grudniowych nowościach > KLIK < pokazywałam Wam dwa kolory, które kupiłam w drogerii internetowej e-zebra. Jako pierwszy do testów wybrałam kolor 612 Devil in Me. Moją opinię o tym lakierze znajdziecie w dalszej części posta.  


Astor Perfect Stay Smooth Velvet Effect, jak sama nazwa wskazuje, jest lakierem o matowo-satynowym wykończeniu. Lakier ten, przypomina mi trochę kolor prawdziwego jeansu. Szybko wysycha, dobrze kryje a do tego posiada srebrne drobinki. Niestety gorzej wypada trwałość tego lakieru. Już po paru godzinach od aplikacji, lakier ściera się z wolnego brzegu paznokcia (być może jest to spowodowane moim intensywnym pisaniem na klawiaturze). Jeśli Wam to nie przeszkadza, śmiało możecie go nosić 2-3 dni. Zmywa się dość ciężko, tak jak typowe lakiery z brokatem. Ja uwielbiam lakiery, które szybko wysychają, dlatego wybaczyłam mu słabszą trwałość. A Wy próbowałyście już satynowych lakierów od Astora?



Chcesz być na bieżąco? Polub mojego Facebooka > KLIK <.




Astor lakiery do paznokci
Astor 612 Devil in Me
lakiery Astor opinia
matowe satynowe lakiery do paznokci
niebieskie lakiery matowe
Astor Perfect Stay opinie
Astor kosmetyki opinie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz pytania? Podobał Ci się post? Zostaw komentarz :)