28 maja 2016

Manicure hybrydowy - Semilac Sleeping Beauty 130, Strong White 001, French Lilac 059 & Mint 022 - zdobienie za pomocą woreczka foliowego + stemple



Sleeping Beauty to neonowo-pastelowa jasna brzoskwinia, która zachwyciła niejedną z nas. Ładnie kryje i poziomuję się a do tego wygląda obłędnie z opalenizną. Do niej niestety trochę mi daleko, dlatego postanowiłam przełamać ten kolor zdobieniem na dwóch palcach. Kolor 130 od Semilaca mogłyście już oglądać w moich dwóch postach. Obie propozycje dotyczyły geometrycznych wzorów na paznokciach. Pierwszą z nich jest połączenie koloru 130 z szarością Stylish Gray 105 i kremowym Biscuit 032 > KLIK <, druga natomiast oprócz koloru Sleeping Beauty przestawia mój ulubiony kolor French Lilac 059 oraz Biscuit 032 i Black Diamond 031 > KLIK <. Dzisiejsza stylizacja na szczęście nie jest geometryczna ale zawiera bardzo polubioną przeze mnie ostatnio technikę nanoszenia lakieru hybrydowego za pomocą woreczka śniadaniowego. Po więcej zdjęć zapraszam na dalszą część posta.


Do tego manicure wykorzystałam lakiery hybrydowe Semilac. Użyte kolory to: Sleeping Beauty 130, Strong White 001 (jako baza pod zdobienie), Mint 022 oraz French Lilac 059. Ponadto wykorzystałam zwykły biały lakier do stemplowania. Jak widać jest on mało kryjący, dlatego jeśli znacie biały, dobrze kryjący lakier do paznokci, który nadaje się do stemplowania dajcie znać w komentarzu. Zdobienie wykonałam za pomocą woreczka śniadaniowego. Ciekawi jak takie zdobienie powstaje krok po kroku? Jeśli tak, to bądźcie czujni, już za niedługo pojawi się step by step :) Jak Wam się podoba taki manicure?




Jestem na :




Semilac lakiery hybrydowe zdobienia
zdobienia na hybrydzie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz pytania? Podobał Ci się post? Zostaw komentarz :)