7 maja 2017

Recenzja - maska do włosów BIOELIXIRE Argan Oil Hair Mask


kosmetyki | recenzje | opinie | maska do włosów |

Brak czasu, zaniedbanie i coraz krótsze wieczory sprawiły, ze stan moich włosów diametralnie się pogorszył. Do tego nieubłaganie zbliża się do nas pora roku, która dodatkowo wysuszy moje i tak już suche włosy – lato. Przyszedł więc czas na rachunek sumienia i powrót do systematycznej pielęgnacji moich włosów. Walkę zaczęłam od regularnego stosowania maski do włosów Bioelixire z trzema aktywnymi składnikami: olejkiem arganowym, olejkiem jojoba i ekstraktem ze słonecznika. Po dłuższym użytkowaniu stwierdziłam, że podzielę się z Wami moją opinią na jej temat. Teraz tylko muszę jeszcze pamiętać o olejowaniu włosów przed myciem i włosy powinny odżyć. Trzymajcie kciuki za moją systematyczność, bo z tym różnie u mnie bywa :)


BIOELIXIRE Argan Oil Hair Mask – maska do włosów ze składnikami aktywnymi: olejkiem arganowym, olejkiem jojoba i ekstraktem ze słonecznika


Co obiecuje producent:

Argan Oil Mask to silnie regenerująca, nawilżająca, zwiększająca objętość włosów maska. Widocznie pogrubia i nadaje włosom blask. Działa wygładzająco i nawilżająco na skórę głowy. Idealny produkt do włosów zniszczonych, suchych, matowych i bez życia. Wzbogacony olejkiem jojoba i słonecznikowym.


Cena: ok. 20zł
Pojemność: 200ml


Sposób użycia:

Rozprowadzić maskę na wilgotne włosy, pozostawić na 3-5 minut. Następnie spłukać.


Moja opinia:

Produkt zamknięty jest w białej, poręcznej tubce z zatrzaskiem. Maska ma jasnobeżowy kolor, w którym po bliższym przyjrzeniu się można zauważyć mieniące się drobinki. Konsystencja jest dosyć gęsta dzięki temu nie spływa z włosów i dobrze rozprowadza się na nich. Maska ma przyjemny zapach, jednak jak dla mnie trudny do określenia. Pewnie zastanawiacie się teraz czy maska z aż 3 składnikami aktywnymi działa? Niestety już na wstępie mogę napisać, że nie spełnia ona wszystkich obietnic producenta. Trzymając produkt zgodnie z zaleceniami producenta cudów nie doświadczycie. Rzeczywiście nadaje blask włosom, nawilża oraz stanowczo wygładza włosy, dzięki czemu z łatwością się je rozczesuje. Jednak jeśli chcecie 'wycisnąć' z tej maski jak najwięcej dobroci, to polecam potrzymać ją na włosach tak około 30 minut. Wtedy rzeczywiście przy systematycznym używaniu zregeneruje i nawilży odpowiednio włosy. Jednak zwiększenia objętości czy pogrubienia włosów raczej bym się po niej nie spodziewała. Podsumowując: dobra maska na co dzień, jednak jeśli chcecie czegoś więcej od niej to musicie wydłużyć czas trzymania tej maski na włosach. Warto wypróbować :)  


Jestem na: 


          



kosmetyki | recenzje | opinie | maska do włosów |
kosmetyki | recenzje | opinie | maska do włosów |
kosmetyki | recenzje | opinie | maska do włosów |


Moje inne recenzje: 


PIL'ATEN Black Mask - Czarna maska peel-off na wągry i zaskórniki z Aliexpress     Peeling do ciała z mleczkiem waniliowym, masłem shea, ekstraktem z miodu i skórką pomarańczy od firmy Farmona     RECENZJA - Bania Agafii - maska do włosów 'Siedem Sił'

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz pytania? Podobał Ci się post? Zostaw komentarz :)