20 czerwca 2015

Manicure hybrydowy Semilac Pink Doll 033 + negative nails


Dziś kolejne zdjęcia paznokci i kolejny kolor idealnie nadający się do wakacyjnej opalenizny (paznokcie równie wakacyjne pokazywałam też w tym wpisie > KLIK <). Nie wyobrażam sobie już moich paznokci bez hybryd. Manicure hybrydowy jest naprawdę wygodny. Czas jaki poświęcam na zrobienie paznokci i późniejsze ich ściągnięcie jest niczym, w porównaniu z jego wytrzymałością. Jeszcze ani razu nie żałowałam ich zakupu! I przyznam, że nie wiem czy kiedyś powrócę do tradycyjnego malowania paznokci.


Tym razem na moich paznokciach gości kolor Semilac Pink Doll 033. Kolor jest prześliczny i rzucający się niesamowicie w oczy! Jest to mieszanka różu z pomarańczem. Koral ale neonowy. Przyznam, że nie wiem do końca co to za kolor, ale zupełnie mi to nie przeszkadza :) Jedynym problemem okazało się uchwycenie go na zdjęciach. Starałam się wybrać zdjęcia, które najbardziej odzwierciedlają jego rzeczywisty kolor. Jak widzicie na serdecznym palcu zrobiłam zdobienie. Zrobiłam je sondą, chociaż można do tego wykorzystać paski czy tasiemki (wtedy będzie równiej niż u mnie). Transparentne miejsce pokryłam kilka razy bazą, tak aby było równe z nałożonym kolorem. Całość pokryłam topem, i tyle :) Takie małe urozmaicenie paznokci, które daje fajny efekt. 











Macie jakieś inne propozycje letnich kolorów na paznokciach?



1 komentarz:

Masz pytania? Podobał Ci się post? Zostaw komentarz :)