22 czerwca 2015

Bransoletka DIY w stylu marynarskim


Dziś kolejny post z DIY bransoletką. Tym razem w stylu marynarskim! Swoją bransoletkę wykonałam z przeciętych gumek do włosów. Mam bardzo wąską rękę i tylko dlatego jest na mnie dobra. Super wyglądała by też zrobiona z rzemieni (chyba też sobie zrobię).


Jest bardzo prosta do zrobienia. Jedyną trudnością jest załapanie jak zawiązać ten węzeł. Ja nie umiem tłumaczyć i odsyłam Was do wujka google. Wystarczy wpisać węzeł żeglarski prosty i wyskoczy ten ze zdjęcia. Ja wzorowałam się na obrazku z dwoma sznurkami w różnych kolorach (o wiele prościej jest wtedy ogarnąć jak przełożyć dany sznurek). Jak mi się udało, to myślę (a wręcz przekonana jestem) że Wam też :).



Do bransoletki potrzebujemy:
  • 2 gumek do włosów lub rzemieni
  • karabińczyk/zapięcie, 2 ogniwa, 2 końcówki do rzemieni
  • łańcuszek przedłużający
  • klej (kropelka)



Zaczynamy od rozcięcia przy złączeniu gumek do włosów. Końcówki tych gumek zabezpieczamy taśmą izolacyjną (można też podpalić) aby się nie strzępiły i dobrze weszły w końcówki do rzemieni. Następnym krokiem jest zawiązanie naszego węzła. I tu odsyłam Was do wujka google (wpiszcie węzeł żeglarski prosty). Jak już zrobicie węzeł to do końcówek rzemieni wlejcie kropelkę kleju, a potem włóżcie końcówki gumek (odczekajcie chwilkę aby klej związał). Robimy tak z obiema końcówkami. Gdy klej wyschnie dołączamy do końcówek rzemieni po jednym ogniwie. Po jednej stronie doczepiamy do ogniwa karabińczyk (zapięcie) a po drugiej cienki łańcuszek przedłużający. I gotowe!  











 Lubicie takie bransoletki?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz pytania? Podobał Ci się post? Zostaw komentarz :)