2 czerwca 2015

Bransoletka DIY z gumki do włosów


Dziś pokażę Wam szybki sposób na ładną bransoletkę. Jako, że mam bardzo szczupłą rękę wiele ze sklepowych bransoletek jest na mnie za dużych. Wpadłam więc na pomysł aby robić je sama. Zdziwicie się z czego jest wykonana bransoletka ze zdjęć!


Do mojej bransoletki użyłam gumek do włosów. I przyznam, że z daleka wcale tych gumek już nie przypominają. Karabińczyk, ogniwa, końcówki do rzemieni i cienki łańcuszek kupiłam stacjonarnie za ok. 3,50 zł (dostępne również w sklepach internetowych). 


Do bransoletki potrzebujemy:

  • 2 gumki do włosów
  • karabińczyk/zapięcie, 2 ogniwa, 2 końcówki do rzemieni
  • łańcuszek przedłużający
  • klej (kropelka)
  • ozdoby (opcjonalnie)


A więc do dzieła! Najpierw rozcinamy przy złączeniu nasze gumki do włosów. Końcówki tych gumek zabezpieczamy taśmą izolacyjną (można też podpalić) aby się nie strzępiły i dobrze weszły w końcówki do rzemieni. Do końcówek rzemieni wlewamy kropelkę kleju, wkładamy końcówki gumek i przytrzymujemy chwilkę do związania. Robimy tak z obiema końcówkami. Gdy klej wyschnie dołączamy do końcówek rzemieni po jednym ogniwie. Po jednej stronie doczepiamy do ogniwa karabińczyk (zapięcie) a po drugiej cienki łańcuszek przedłużający. I gotowe! Teraz można pobawić się z ozdobami. Ja swoje doczepiałam ogniwami już po sklejeniu i wybrałam: liścia, serduszko i łezkę. Tu już dowolność-można nawet dodać koraliki, lecz trzeba pamiętać żeby zrobić to przed przyklejeniem końcówek do rzemieni! Prawda że proste? 













I jak, podoba się? 



2 komentarze:

Masz pytania? Podobał Ci się post? Zostaw komentarz :)