12 sierpnia 2015

Manicure hybrydowy Semilac Biscuit 032, Mint 022, Sweet Pink 003 & French Lilac 059


Dziś paznokcie, które przysporzyły mi nie lada kłopotu. A właściwie nie paznokcie ale ich zdjęcia ;) Nie mogłam uchwycić ich piękna za żadne skarby ;) Cudem wybrałam zdjęcia, które moim zdaniem dają radę ;). Dzisiejszy manicure hybrydowy jest iście wakacyjny. Pastele, to świetne połączenie na paznokciach. To również moje ulubione kolory i to nie tylko na paznokciach. Ten manicure naprawdę mi się podoba! Jestem perfekcjonistką i czasem ta cecha jest moim utrapieniem. Robiąc manicure musi być wszystko idealnie! Rzadko, który manicure zrobiony własnoręcznie naprawdę mi się podoba! A ten właśnie taki jest! Chociaż już wiem, co dodam aby był jeszcze lepszy ;) I pewnie zobaczycie to już niedługo na blogu!  


Do tego manicure wybrałam aż 4 kolory Semilac: Biscuit 032, Mint 022, Sweet Pink 003 i French Lilac 059. Jak widać na zdjęciach 2 paznokcie (środkowy i serdeczny) postanowiłam ozdobić. Na te paznokcie najpierw nałożyłam i utwardziłam bazę a potem nałożyłam po jednej warstwie lakieru hybrydowego Biscuit (032) i również utwardziłam. Jasny kolor ładnie podbija inne kolory, dlatego często używam ten trick podczas wykonywania manicure. Zdobienie na tych paznokciach zrobiłam za pomocą woreczka foliowego! Nieźle, co? Na kartce, lub podkładce plastikowej nałożyłam kroplę danego koloru i zgniecionym woreczkiem przeniosłam lakier na płytkę paznokcia ;) Jak widzicie paćkałam tak 3 kolory (Mint 022, Sweet Pink 003 oraz French Lilac 059). Po naniesieniu za pomocą woreczka lakierów, utwardziłam je w lampie. Czynność powtórzyłam aby popaćkane kolory były bardziej widoczne ;) I oczywiście na sam koniec nałożyłam top. I to wszystko! Jak Wam się podoba?


PS Inne zdobienie z użyciem dokładnie tych samych kolorów (gradient) możecie zobaczyć tutaj > KLIK <













Próbowałyście używać woreczka foliowego do ozdabiania Waszego manicure?  



1 komentarz:

  1. po prostu zjawiskowy manicure, chciałabym taki<3 bardzo lubię ten kolorek semilaca french lilac:)

    OdpowiedzUsuń

Masz pytania? Podobał Ci się post? Zostaw komentarz :)