10 kwietnia 2016

HEAN - I Love Hean nr 891 kolekcja neonowa



Neony zazwyczaj królują na paznokciach w lecie. Idealnie podkreślają wtedy naszą opaleniznę. Tym razem, postanowiłam pomalować swoje paznokcie neonami na wiosnę i powiem Wam, że wyglądały równie fajnie bez tej opalenizny. Lakier 891 szybko znalazł nowego właściciela – moją siostrę. Gdy zobaczyła moje paznokcie od razu zapytała się czy nie dam jej tego lakieru. Neonowej maniaczce się przecież nie odmawia :) Zapraszam na dalszą część posta, gdzie znajdziecie recenzję lakieru, a także więcej jego zdjęć.



Lakier o numerze 891 pochodzi z najnowszej kolekcji neonowej I Love Hean. Jest zamknięty w małej buteleczce o pojemności 6 ml. W środku buteleczki, znajdują się metalowe kuleczki, które ułatwiają mieszanie i zapobiegają rozwarstwianiu się lakieru. Sam lakier jest dobrze napigmentowany, przez co kryje już po 2 warstwach. Bardzo dobrze się rozprowadza i poziomuje. Szybko wysycha. Po wyschnięciu jego wykończenie jest półmatowe. Do zdjęć dodatkowo położyłam Top Coat diamentowy z Hean, o którym napiszę przy okazji parę zdań. Top oprócz tego, że nie ściąga lakieru, szybko wysycha to na dodatek daje efekt sztucznych paznokci. Wiele osób myślało, że mam położoną hybrydę, tak jak to zawsze bywało. Efekt po nałożeniu tego topu jest naprawdę świetny. Diamentowy Top chroni i przedłuża żywotność naszego manicure. Jest niezastąpiony przy malowaniu paznokci zwykłymi lakierami.






Jestem na:






Poprzednie recenzje lakierów Hean:



Ciekawe linki:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz pytania? Podobał Ci się post? Zostaw komentarz :)