1 października 2016

Manicure hybrydowy - Semilac 030 Dark Chocolate, 130 Sleeping Beauty, 105 Stylish Gray & 032 Biscuit


Semilac 030, 130, 105, 032

Coraz dłuższe i zimniejsze wieczory zachęcają do zabunkrowania się w swoich czterech ścianach. Podczas takich wieczorów nie pozostaje nam nic innego jak opatulić się ciepłym kocem z ulubioną książką w ręku i popijać każdy akapit gorącą czekoladą. To czekolada była tym razem inspiracją do wyboru koloru przewodniego mojego manicure. 030 Dark Chocolate od Semilaca to ciepły odcień ciemnej czekolady z delikatną nutką wiśni. Idealny do stworzenia typowo jesiennego zdobienia. Dziś postawiłam na strukturalne, wypukłe zdobienie na paznokciach. Ostatnio mogliście zobaczyć je w innej kolorystyce w tym poście > KLIK <. Tym razem to brązy, szarości i brzoskwinia królują na paznokciach. Zapraszam na dalszą część posta.



Do wykonania tego zdobienia wykorzystałam lakiery hybrydowe Semilac. Jako baza pod zdobienia posłużył mi jasny beż 032 Biscuit. Samo zdobienie jest fakturowe czy inaczej mówiąc strukturalne, a jak je wykonać opisałam np. w tym poście > KLIK <. W skrócie, polega ono na nałożeniu w to samo miejsce kilku warstw lakieru hybrydowego tak, aby powstał wypukły wzór. Do tego wzoru wykorzystałam brzoskwiniowo-neonowy kolor Sleeping Beauty 130, jasny popiel Stylish Gray 105 oraz Dark Chocolate 030 wymieszany z kolorem Bicuit 032. Kreski oddzielające fakturę wykonałam kolorem Black Diamond 031, malując je cienkim pędzelkiem do zdobień. Pozostałe paznokcie pomalowałam ciepłym odcieniem brązu Dark Chocolate 030. Wszystko wykończyłam błyszczącym topem. Jak Wam się podoba?



Jestem na:


          



semilac 030 Dark Chocolate, 130 Sleeping Beauty, 105 Stylish Gray, 032 Biscuit
inspiracje paznokcie hybrydowe semilac
sweterkowe paznokcie hybrydowe
semilac 030, 130, 105, 032, 031
semilac zdobienia na hybrydzie, sweterkowe, fakturowe, zimowe, jesienne



Moje inne zdobienia:


               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz pytania? Podobał Ci się post? Zostaw komentarz :)