3 maja 2015

Co zrobić jak jednolity kolor hybrydy się znudzi?




Ze względu na to, że lubię wszelkiego rodzaju zdobienia na paznokciach, manicure hybrydowy w jednym kolorze szybko mnie nudzi. Co wtedy robię? Przedstawiam Wam moje 3 sposoby na urozmaicenie manicure hybrydowego.


Paznokcie które widzicie pojawiły się już na blogu -> KLIK <-. Mówiłam Wam wtedy, że miałam bardzo mało czasu na jego wykonanie, dlatego zrobiłam jednokolorowy manicure hybrydowy. Oczywistą oczywistością był fakt, że prędzej czy później mi się znudzą! Dlatego dziś pokażę Wam jak sobie w takiej sytuacji radzę.

Na pierwszy ogień idzie pomalowanie manicure hybrydowego zwykłym lakierem. Proste, prawda? Ta opcja jest dobra również dla osób, które twierdzą, że nie wykonują hybrydy ze względu na często zmieniające kolory swoich paznokci. Moja siostra też tak mówiła! Ba, ona naprawdę co 2 dni malowała paznokcie innym lakierem! Do czasu, aż nie wykonałam jej pierwszego manicure hybrydowego! Ten połysk, długo utrzymujący się kolor i zero odprysków przekonały ją do tej metody. Teraz pewnie zastanawiacie się, po co w ogóle robić hybrydę jak ją zaraz przemalujecie? A no po to, że jak odpryśnie wam ten zwykły lakier, to zmazujecie go zmywaczem bez acetonu i znowu cieszycie się pięknie wyglądającym manicure hybrydowym!  








Mój drugi sposób to stemplowanie. Takie niepozorne i wręcz banalnie proste zdobienie urozmaici każde paznokcie! Możecie ostemplować sobie np. palec serdeczny lub w ogóle wszystkie paznokcie. Ja swoją płytkę kupiłam na e-bay'u, ale widziałam też takie w sklepie chińskim. Nie wiedziałam na początku czy sobie poradzę ze stemplowaniem, dlatego poleciałam po kosztach :) I o dziwo, te płytki nawet nieźle odbijają. Do stemplowania polecane są specjalne lakiery. Ja mam taki czarny z essence i jak dla mnie zwykłe lakiery radzą sobie o niebo lepiej od niego. Dobrze, że kupiłam tylko jeden!  







Trzeci sposób na znudzony manicure to brokat! Na brokat zdecydowałam się tylko na palcach serdecznych. Manicure hybrydowy pomalowałam zwykłym lakierem i jak był jeszcze „mokry” przykleiłam do niego brokat. Paznokieć z brokatem dobrze po dociskałam i na koniec pomalowałam bezbarwnym lakierem w celu utwardzenia. I gotowe!







Manicure hybrydowe – Semilac, Classic Nude 004
Lakier bordowy – Wibo, nr 3 imitujący efekt skóry
Lakier biały – Golden Rose


Który sposób na nudę podoba się Wam najbardziej?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz pytania? Podobał Ci się post? Zostaw komentarz :)