1 maja 2015

Naszyjniki DIY



Lubicie dawać przedmiotom drugie życie? Ja tak, pod warunkiem, że mam takie przedmioty i mnie zainspirują do przeróbki. Dziś pokażę Wam moje naszyjniki, które „za młodu” były zupełnie innymi rzeczami :)


Zaczęło się oczywiście od jednego, ale zaskoczona efektem zaczęłam kombinować dalej. I tak powstały te trzy naszyjniki, które widzicie na zdjęciach. A czym początkowo były? Paskiem do spodni, ozdobą bluzki i ramieniem od torebki. Nie widać prawda? Wystarczyło tylko trochę wyobraźni, kreatywności i wstążki. No bez niej nie dało by się przecież ich zapiąć (a raczej zawiązać). Jeden z nich szczególnie sobie upodobałam, noszę go częściej niż niejeden kupiony w sieciówce. Impulsem do zrobienia tych naszyjników było wypatrzenie podobnych w kolorowej gazecie. Cena stanowczo nie zachęcała do zakupu, więc stwierdziłam, że zrobię go sama. I tak właśnie przedstawiam Wam owoce mojej pracy.






















A Wy próbowałyście robić własne naszyjniki?  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz pytania? Podobał Ci się post? Zostaw komentarz :)