8 maja 2015

Ramki z chevron'owym printem do pobrania



Lubicie ozdabiać swoje wnętrze ładnymi przedmiotami? Na przykład ramkami z ciekawym wzorem w środku? Ja wręcz uwielbiam! Od zawsze w pokoju miałam pełno ramek i to nie tylko ze swoimi zdjęciami. Większość z nich była z wydrukowanymi grafikami. Dzisiaj pokażę Wam moje najnowsze ramki, w których znajduje się print z chevron'em (of course :)). Możecie je pobrać i cieszyć oko swoimi odświeżonymi lub nowymi ramkami :)



Jestem po uszy zakochana w tym wzorze! I moja miłość wręcz kwitnie! Kubek, talerzyk, poszewki na poduszki, case na telefon a teraz jeszcze te ramki :) Idzie oszaleć! I pewnie na tym się nie skończy :) No ale wróćmy do tych ramek. Ożywią każde wnętrze, dodadzą trochę stylu skandynawskiego i przyciągną uwagę – to wręcz pewne. Same ramki kupiłam w IKEA, koszt jednej to bodajże 6 zł. Chevron'owy print zrobiłam w pięciu kolorach: czarny, szary, niebieski, różowy i fioletowy. Myślę, że te kolory każdemu podpasują. Poniżej możecie je bezpłatnie pobrać. Pliki zapisane są w formacie PDF, wymiarem odpowiadający kartce A4. Miłego odświeżania wnętrza!


Dostępne kolory:


PS. Grafiki pobieracie klikając w odpowiadający Wam kolor na górze :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz pytania? Podobał Ci się post? Zostaw komentarz :)